Gå til innhold

noen som skal på vallåkratreffen?

Ranger emnet

242-T6

Anbefalte innlegg

Jeg skal dit. Er der annenhvert år sammen med en gjeng kompiser fra Lokomotiv Flåklypa. Vanligvis er vi der både lørdag og søndag, men etter grundig rådslagning gjennomført av meg så har vi besluttet å ankomme lørdag kveld, sjekke inn på vårt sedvanlige vandrerhjem i Landskrona, gå ut på kvelden og spise for deretter å gjøre Vallåkra på søndag.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit. Er der annenhvert år sammen med en gjeng kompiser fra Lokomotiv Flåklypa. Vanligvis er vi der både lørdag og søndag, men etter grundig rådslagning gjennomført av meg så har vi besluttet å ankomme lørdag kveld, sjekke inn på vårt sedvanlige vandrerhjem i Landskrona, gå ut på kvelden og spise for deretter å gjøre Vallåkra på søndag.

hva ruller du ned i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kanskje nedover.. var der i fjor, men i år er det evnt. pengebeholdning som bestemmer :P

må prøve å få inn flere overtidstimer.. har vel iallefall ca 30 timer jeg får ut i august i overtid.

Bare 30? Du må jobbe hardere!

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R-sport trekk får man jo nye fra fabrikk for 4500SEK nå :)

Ville ikke vært akkurat derfor jeg hadde dratt til vallåkra ;)

Hadde vært fett.. Får se hva som skjer

Gidder ikke betale 4500kr for setetrekk. og akkurat derfor jeg lurte på om noen skulle nedover.

Skal nedover neste år jeg. Blir ACR på august så

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider