Azzido Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by just crusing Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeteste e-36`en jeg noen gang har sett Likte spesielt: Vingen Baklysene Sotinga Klistremerkene røyka eller? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Azzido-325i røyka eller? =) Inhalert for mye blårøyk, kanskje? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Mente vært vært ord jeg skrev......øhhhhhhhhhhhhh Syns som alle andre her at den så heeelt for jævlig ut. Har gjort den kjeeeeeeeeempe feilen selv å montert på aluvinge på bmw Var riktignok med litt innabors---- Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Syntes den var fet! Digger store alu. vinger og kommer sannsynligvis å plante en stor en på min neste bil :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by ZpiFF Syntes den var fet! Digger store alu. vinger og kommer sannsynligvis å plante en stor en på min neste bil :) Det verste var jo faktisk at du mente det... eller så er du jævlig god til å skjule ironi. Jeg liker alu. vinger jeg også, men de skal IKKE være så store, og de skal IKKE sitte på en hvilken som helst bil... alt annet er harry og rånete! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 den vingen ødela alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by ZpiFF Syntes den var fet! Digger store alu. vinger og kommer sannsynligvis å plante en stor en på min neste bil :) Syns da du bør kjøpe alu vinge til den bilen du har nå jeg.....det hadde vært riktig bilen og hat den vingen på-' Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jaggu en nødvendig post det her? Bare fordi fyren ikke er en kjedelig grinebiter fra en liten holme i langt inni en norsk fjord som aldri har lest annet enn riegerkatalogen, så må man lage en egen post om hvor stygg bilen er. Hvis dere ikke liker den, så vær så god. Men litt unødvendig å poste det her. SPESIELT fra en moderator:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Har jeg mindre rett til å poste her? Smart å si.doh Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Dr_S Har jeg mindre rett til å poste her? Smart å si.doh Poster du grisepr0n bilder så vil alle andre gjøre det også damndamn Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 HAHA!! Ekte kebab tralle!! I like it;) Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Eiern står jo inntil veggen som om han er arrestert...og det burde han ha vært knock Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by bass84 HAHA!! Ekte kebab tralle!! I like it;) thumpsup ha ha, herlig grotesk bil, by the way Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Ord blir fattige; det der er den styggeste, mest smakløse bilen jeg har sett på lenge. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 det er sånne bmw`r som gir bmw navnet kebab tralle.ser ut som en påkostet granada,og desverre så har jo bmw e36 coupe blitt den nye asconaen så man kan vel ikke forvente mer:D mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg