Gå til innhold

grell E36...

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Skjønner det ikke jeg..... En fyr (Dr.S) leter opp en bil på nettet som han syntes er stygg. Poster bilder og sin mening for å understreke at han ikke liker den.

Kan du ikke heller være tøff nok til å si din oppriktige mening om biler som allerede er postet. Sikter til medlemenes bilder.

Hva med f.eks Håkons rx7? Var vel ikke noe mindre stygg den vingen han hadde på vel? Ærlig talt så tror jeg folk driter i hva du syntes om bilen dems...

Heldigvis har vi alle forskjellig smak og interesser.

Moderatorer burde vel heller skjerpe seg når det gjelder slike søple-tråder.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

altså han får lov til å si meningen sin det er greit

men han burde starte med en moderat holdning

iallefall ikke skrive "grell" i topicen på tråden, da er den jo allerede førhondsdømt

og det blir jo litt feil.

Heller "bilder av en styla E36" også under bildene som en kommentar

"Jeg liker ikke denne bilen, vingen er harry osv...."

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud people! Han har da like mye rett til å si sin mening som alle andre her inne, selv om han er moderator.

Om noen føler seg spesielt fornærmet av tråden kan de sende en PM til han, eller eventuelt andre moderatorer og klage! Verre er det ikke.... why make a scene?

Back to topic: Bilen blir straks mye bedre om du fjerner vingen, og skamsotingen! Original sotet ser bedre ut!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er bare ærlig jeg... Og den BMW'en der var ikke pen. Selv om BMW er favorittmerket mitt faktisk. Poenget mitt var at JEG ikke syns slike typer alu-vinger ikke hører hjemme på en E36 coupe....eller noen andre BMW'er, for den saks skyld.

Er du uenig i det, ja, så ok. Ingen tvinger deg til å verken lese eller poste på denne tråden...;)

Og når det gjelder mitt syn på Håkon sin forrige bil eller noen andre medlemmers biler, skal dere få det etter forespørsel. Bare å poste et bilde det, så kan jeg gi en kommentar! Jeg er ikke noen fan av Japanske biler, men RX7 er en spesiell bil og jeg liker spesielle biler, til en viss grad.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider