Gå til innhold

Lite problem med min 230ce!

Laggis

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått ett lite problem med min 230ce 1990 mod.!

Instrument lysene sluttet plutselig å fungere! dette gjelder lysene inne i "huset" og til vifte bryterne etc. har skjekket sikringene og ikke noe feil dær. kan alle pærene har gått sammtidig? og hvor vanskelig er det ev. å bytte de?

Fustrert M-B eier som skal ha den inn på eu. snart.

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei. Har ikkke merce jeg, men kan gi deg et tips.. Sjekk at det ikke er dårlig kontakt i sikringsholderen til di lysa som eventuelt ikke funker. Har volvo jeg, har vert plaget med at lysa har tatt kveld.. da har det ikke vert verre enn at sikringsholderen var 0 kontakt i.. :)

Lykke til.

Mvh Adrian

Volvo 245 Turbo 81

Polaris RMK 155" 600Ho 07

Massey Ferguson 4355 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har fått ett lite problem med min 230ce 1990 mod.!

Instrument lysene sluttet plutselig å fungere! dette gjelder lysene inne i "huset" og til vifte bryterne etc. har skjekket sikringene og ikke noe feil dær. kan alle pærene har gått sammtidig? og hvor vanskelig er det ev. å bytte de?

Fustrert M-B eier som skal ha den inn på eu. snart.

ta ut instrument panelet sjekk loddinga til dimmeren og sikkringen! er 100% sikker på at det er den. smal sak å fikse den bare å lodde sammen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, letteste å sjekke er sikringer, tror det er samme sikring som skiltlys, kan lett bli kontaktproblemer der.

Sjekk om skiltlysa dine fungerer.

Det er egen krets til skiltlys og instrumentlys på lysbryteren.

Virker P-lysa på begge sider?

Sjekk dimmeren på instrumentet.

Sikringen bak på instrumentet er vel kun til alt lys som går på dimmeren utafor instrumentet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider