chspt Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei, da har noen vært og tadd endestussen min på faenskap eventuelt pga de trengte en.. så trenger en ny en.. noen som har en plass jeg kan få bestillt rimelig? eventuet noen som har liggende som jeg kan få kjøpt til en vettig pris?:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Wtf? Noen som har gidda å stjele endestussen din? Latterlig... Tipper det er endel her som har bytta til ny eksos og dermed har en endestuss til overs. Jeg har muligens en jeg også, men må sjekke om det fortsatt ligger i "garasjen" min. Lå den i en krok i en litt fuktig garasje, så frykter den er rusta bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ja er faktisk det-.- og det er fryktelig irriterende.. blir trist av og se bakpå bilen nå.. ja hvis du hadde orka og skjekke så hadde det vært ypperlig!:D regner med noe slikt er dyrt hos forhandler? Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Sykt at noen har giddet å ta med seg umbracko nøkler for å stjele endestussene. De skulle hatt en omgang bank. Aner ikke hva noe slikt koster fra forhandler. Ta en tlf til de da vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg har et eksosanlegg (standar cooper s). Kan godt ta av stussene vist det er av interesse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ja skjønner ikke at det er mulig.. utrolig frustrerende! Meen var på Trondsen idag og hentet litt småting, og da fikk jeg bestillt nye stusser.. prisen var ikke så alt for gal så bestillte nå bare:) Men takk til dere begge to for vell viljen!:) Foresten, ettersom dere begge har skiftet eksos, hvilket effektanlegg anbefaler dere? ;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg kjører med Milltec eksos er ganske så fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg kjører med Milltec eksos er ganske så fornøyd! Hvordan er lydnivået på det i forhold til det originale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har også Milltek Sport catback exhuast. Med standard manifold høres den kun litt dypere ut enn stock ved idle og opp til ca 3000 rpm. Etter 3000 rpm lager den litt mer godlyd. I kombinasjon med GTT manifold og sports catalysator blir lyden helt RÅÅ etter 3000 rpm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg