RX-7 Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 TopGear testet Mazdaen i går, og de hadde kun lovord om denne bilen, som "tilbyr det beste fra to verdener". I tillegg til at selve konseptet fikk mye skryt, så viste det seg at denne bilen hadde svært kapable kjøreegenskaper. The Stig klokket bilen inn til akkurat samme tid som en M3! Jezza skrøt også veldig av at bilen var så letthåndterlig og tilgivende. "Den beste bilen jeg har kjørt i år" var konklusjonen. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Har du repotasjen i mpeg format eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Nei... har egentlig hørt dette av en som så programmet, men testen finner man vel på Top Gear sine sider regner jeg med. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 De testet den på Prestanda idag. Fikk mye skryt der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 http://www.bbc.co.uk/topgear/prog25/mazda.shtml Står litt her, men ikke noe som vi ikke viste fra før av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jaja, det tyder jo på hvor overlegne audi er det da :D ikke engang rx-7 kan hamle opp nye s4'en med v8 kjørte hvertfall fortere en m3 rundt bana der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 men så er audien så forferdelig mye dyrere også;) hvis man kjøper en rx-7 (eller 8) og modifiserer så mye på motoren til at man har brukt inntil audiens pris, hvem vinner da? Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 sorry, jeg mente rx-8 ! hmm, pokker, den er jo billig den. men audien er hvaffal billigere en bmw'en da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 BBC World viste Top Gear med RX8 igår og de hørtes rimelig imponert ut, eneste de hadde å si negativt var at de synes den hadde utrolig stygt utseendet! Jeg også stusset litt på dette med rundetidene sammenlignet med M3en, for de må jo ha kjørt M3en utrolig sakte! For Focus RS hadde jo omtrent samme tid som både M3 og RX8, og ikke talom at en Focus RS holder en M3 rundt en bane (eller noe annet sted)... £22.000 i England, hadde ikke satt nei til en RX8 til ca 260.000 jeg:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 beviser bare at det er mere til enn bare hester og dreiemoment =) det RX-8 mangler i kraft, gjør den opp for råbra kjøreegenskaper og lite vekt! jeg tror rundetiden er ekte, skal aldri undervurdere rotaryen =) Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Baldrick BBC World viste Top Gear med RX8 igår og de hørtes rimelig imponert ut, eneste de hadde å si negativt var at de synes den hadde utrolig stygt utseendet! Jeg også stusset litt på dette med rundetidene sammenlignet med M3en, for de må jo ha kjørt M3en utrolig sakte! For Focus RS hadde jo omtrent samme tid som både M3 og RX8, og ikke talom at en Focus RS holder en M3 rundt en bane (eller noe annet sted)... £22.000 i England, hadde ikke satt nei til en RX8 til ca 260.000 jeg:) Glemmer du at norge har ville avgifter nå? RX-8 er neppe så utrolig dyr i england? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Og hvorfor skulle ikke en focus rs holde følge med en m3? Originally posted by Baldrick e! For Focus RS hadde jo omtrent samme tid som både M3 og RX8, og ikke talom at en Focus RS holder en M3 rundt en bane (eller noe annet sted) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by RX-7 TopGear testet Mazdaen i går, og de hadde kun lovord om denne bilen, som "tilbyr det beste fra to verdener". I tillegg til at selve konseptet fikk mye skryt, så viste det seg at denne bilen hadde svært kapable kjøreegenskaper. The Stig klokket bilen inn til akkurat samme tid som en M3! Jezza skrøt også veldig av at bilen var så letthåndterlig og tilgivende. "Den beste bilen jeg har kjørt i år" var konklusjonen. Betyr det at "The Stig" lever i beste velgående? Gikk rykter her tidligere om at han var forulykket ifbm. testing av en Jaguar i Portugal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg