Gå til innhold

Felg Valg, [ opdate Work equip]

Ranger emnet

Ghost.

Anbefalte innlegg

hvilken av HTN felgene vill passet best på golf 2 ?

i dim : 9 & 10 x 14

Prinzz : Sub Total £ 1,281.20

Lambo : Sub Total £ 1,247.26

Schmit : mellom 8k - 12k ( på ebay )

jeg syns HTN Prinz og Lambo Design var fete da =)

Prinz felgene :

903_Bearbeiten_HTN-Felge_008.jpg

Lambo : HTN-Lambo-Design-25.jpg

EEELLER : IMG_2539.jpg

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

funne nye felger som jeg ble litt småforelska i!

ble sikker for å gå for schmidt MEEN ,finner alltid noe nytt,,, hva syns dere om disse ?

Work Equip mk 1 , i dim 14x10

work3.jpg

her er Works Mk2 , noe sånnt dem vil se ut

VW%20Golf%20Mk1%20Work%20Equip%2003.jpg

tror jeg kan få tak i dem "billig"

edit : vil ikke tro det er mange G2er med slike felger :)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt korrekt. Første Work-felgen du har avbildet heter Equip 01, andre er Equip 03. Det er faktisk endel 2ere med sånne felger, men mange replicaer; grunnen er de sinnsyke prisene. Hørte med Vipstyle i fjor angående dette, ca. £1400 for 15x7. Dette var uten frakt. Sort utførelse på senter er dyrere enn gull forresten.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innføring:

01

image.axd?picture=08.jpg

02

work%20equip%2002.jpg

03 m/ sort senter

equip3_wheel.gif

03 m/ gull senter

work%20equip%2003%20gold.jpg

Axis old school (03 replica)

oldskool_blk.jpg

Drag DR20

dragwheels.jpg

Rota Flashback (03 replica)

flashback15x7offset404xec0.jpg

02 er 01 bare invertert ser du. 02 kan egentlig minne litt om turbo-felger, 03 er hva jeg ville hatt. Du kan vanligvis se på felgene om de er Work eller ikke, hvis du ser på felgkanten er det bare Drag-felgene som har samme utførelsen. Work-felgene er 3-delte (noe replicaene selvsagt ikke er), og er LETTE.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sitter senkesett på bilen da... så lavt skal den gå , så 14 blir , men jeg tror jeg bør sette 8 forran , og kanskje 9.5 bak

men 12000 for KUN felgene uten frakt og toll er LITT mye men så er dem sjelden da

Syntes ikke det virket mye.. Var ca det jeg betalte for mine Foose felger. Er morsomt med noe ikke alle andre har, så syntes du skulle gå for dem ;)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider