Gå til innhold

hvordan dra damer med fet bil?

Ranger emnet


Gjest

Anbefalte innlegg

Mitt spørsmål er enkelt.. alle sier at man har draget på damer i en sprek/fin bil.. hvordan kan man skjekke damer når man kjører? og man klarer heller ikke skjekke dem når man står parkert.. hvis man ikke skriver lapp på den med telefon nr.. kanskje det er tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mats`ern

Mitt spørsmål er enkelt.. alle sier at man har draget på damer i en sprek/fin bil.. hvordan kan man skjekke damer når man kjører? og man klarer heller ikke skjekke dem når man står parkert.. hvis man ikke skriver lapp på den med telefon nr.. kanskje det er tingen?

 

Hehe, søker du etter damer? :D

 

Det er jo mulig å prate med de når du kjører? Eller...? Har ikke helt peilig på dette temaet her egentlig... :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

Mitt spørsmål er enkelt.. alle sier at man har draget på damer i en sprek/fin bil.. hvordan kan man skjekke damer når man kjører? og man klarer heller ikke skjekke dem når man står parkert.. hvis man ikke skriver lapp på den med telefon nr.. kanskje det er tingen?

 

Kjøp bilen min så ordner det seg :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Kjøp bilen min så ordner det seg :D

 

enig.. kjøp en cab / cruiser... det drar damer :) Eventuelt en 2cv kan du nok plukke opp damer og kjøre dem til stranden med også.. begge ender av skalaen funker :)

 

 

Og jeg må bare få si at jeg har fått ørten kommentarer fra damer om at jeg har stilig bil... men ingen fra gutter.. dem bare sitter inni VAG'ene sine og venter på at dama skal bli ferdig ;) Bilen drar damer, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor.. kanskje jeg skulle limt på noen øyenvipper på lyktene? ;p

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i avisa i fjor sommer at en mann som går tur med en liten valp på stranda eller i en park feks er den letteste måten å komme i kontakt med jenter. du har noe å snakke om med en gang.

 

SÅ fin hund du har, kan jeg klappe den?jerkoff

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet, hvis du ikke har "fet" bil..

Kjøp en "søt" bil.

Gjerne Blå, Rosa eller Polkagrisfarget. (for godtesugne damer)

Utrolig hvor mange jenter som liker søte biler istedet for store macho-biler med mange hestekrefter.

Fort går de, og bruker mye bensin.. Vis heller at du tenker økonomisk og miljøvennlig..

 

Bare en tanke.. ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du usikker så kjøp flere forskjellige som meg :)

Honda civic (alltid en populær bil blant damene) som utlåns bil til den som måtte være dama for tiden, Toyota Yaris (søt bil med automat), Supra Turbo, Supra NA ( nye utlåns bilen når den blir klar), Land criuser, og noen hiacer og Transiter for flytte jobbene :D :D hehehehe

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

En annen mulighet, hvis du ikke har "fet" bil..

Kjøp en "søt" bil.

Gjerne Blå, Rosa eller Polkagrisfarget. (for godtesugne damer)

Utrolig hvor mange jenter som liker søte biler istedet for store macho-biler med mange hestekrefter.

Fort går de, og bruker mye bensin.. Vis heller at du tenker økonomisk og miljøvennlig..

 

Bare en tanke.. ;)

 

ja, jeg tror ikke at antall hestekrefter og macho-biler teller så mye... hvor mange jenter bryr seg om slike ting??

 

Tror formen og fargen har mest å si... en søt bil er sikkert en søt bil selv om den har få hestekrefter. Sportsbiler er normalt sett lekre å se på så det fungerer sikkert det oxo...

Og dukker du opp med feks en ny ferrari så vil man sikkert tiltrekke seg endel jenter som er glade i penger....(eller som blir tiltrukket av kjeltringer??!?)

 

Når jeg en sjelden gang er ute på runde med min bil, så får jeg helt ekstremt mye mere interesserte blikk enn når jeg kjørte den gamle saaben. Så fin bil fungerer mht damer!

Nå skal det legges til at det for det meste er fjortiser/ tenåringer som vinker og glaner, men det er da iallefall bedre enn ingenting.....

 

Heldigvis kan jeg få lånt en hund av gamlingene, og jeg har da muligheten til å kombinere disse to "sjekketriksene"

 

 

Heldigvis, må jeg si, så er jeg ikke desperat ennå... men det nærmer seg vel snart ( nærmer meg 30 år...sukk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thoos

om mannen har en fin dyr bil så betyr det at han er rik og damene hopper som et rovdyr på menn med penger.

så blir de påspandert finnnne klær og sånn

 

hmm... funker det trikset her i Sandefjord??

..jeg jobber i Sandefjord:):)

 

Lurer på om de ikke blir litt skuffet når det viser seg at alle pengene har/ blir brukt på bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... denne passer litt i saken anledning: :D

 

En mann og hans kone sitter og spiser en bedre middag på en fasjonabel restaurant, når en strålende vakker og sexy ung dame kommer fram til bordet, bøyer seg ned og gir mannen et hett kyss på munnen. Hun sier noe om at de sees senere og går deretter sin vei. Konen ser forvirret på sin mann og spør:

-Hvem i HEL*** er det der?!

-Det er min elskerinne, svarer mannen.

- Nei vet du hva! Det her er dråpen!! NÅ har jeg fått nok! Jeg forlanger skilsmisse!

- Det kan jeg i og for seg forstå, svarer mannen. Men da må du huske på at det ikke lenger blir noe shoppingturer til Paris, ingen flere lange ferier på Barbados, ingen flerer weekendturer med yachten og ingen AUDI CAB i garasjen. Du velger selv.....

 

I det samme han sier dette, kommer en mannlig bekjent av paret inn i restauranten sammen med en yppig og vakker brunette.

- Hvem er det Philipe har med seg?, spør fruen.

- Det er hans elskerinne, svarer mannen.

- Vår er søtere!, svarer konen....

 

lol

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår