Gå til innhold

hvordan dra damer med fet bil?

Ranger emnet


Gjest

Anbefalte innlegg

Originally posted by Loppa

Hehe... denne passer litt i saken anledning: :D

 

En mann og hans kone sitter og spiser en bedre middag på en fasjonabel restaurant, når en strålende vakker og sexy ung dame kommer fram til bordet, bøyer seg ned og gir mannen et hett kyss på munnen. Hun sier noe om at de sees senere og går deretter sin vei. Konen ser forvirret på sin mann og spør:

-Hvem i HEL*** er det der?!

-Det er min elskerinne, svarer mannen.

- Nei vet du hva! Det her er dråpen!! NÅ har jeg fått nok! Jeg forlanger skilsmisse!

- Det kan jeg i og for seg forstå, svarer mannen. Men da må du huske på at det ikke lenger blir noe shoppingturer til Paris, ingen flere lange ferier på Barbados, ingen flerer weekendturer med yachten og ingen AUDI CAB i garasjen. Du velger selv.....

 

I det samme han sier dette, kommer en mannlig bekjent av paret inn i restauranten sammen med en yppig og vakker brunette.

- Hvem er det Philipe har med seg?, spør fruen.

- Det er hans elskerinne, svarer mannen.

- Vår er søtere!, svarer konen....

 

lol

 

lol

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by henningl

 

enig.. kjøp en cab / cruiser... det drar damer :) Eventuelt en 2cv kan du nok plukke opp damer og kjøre dem til stranden med også.. begge ender av skalaen funker :)

 

 

Og jeg må bare få si at jeg har fått ørten kommentarer fra damer om at jeg har stilig bil... men ingen fra gutter.. dem bare sitter inni VAG'ene sine og venter på at dama skal bli ferdig ;) Bilen drar damer, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor.. kanskje jeg skulle limt på noen øyenvipper på lyktene? ;p

 

 

Jeg kjører Semi-cab (Del sol = Targa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

En annen mulighet, hvis du ikke har "fet" bil..

Kjøp en "søt" bil.

Gjerne Blå, Rosa eller Polkagrisfarget. (for godtesugne damer)

Utrolig hvor mange jenter som liker søte biler istedet for store macho-biler med mange hestekrefter.

Fort går de, og bruker mye bensin.. Vis heller at du tenker økonomisk og miljøvennlig..

 

Bare en tanke.. ;)

 

jeg har ikke mange hester.. jeg har en liten søt gocart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Er du usikker så kjøp flere forskjellige som meg :)

Honda civic (alltid en populær bil blant damene) som utlåns bil til den som måtte være dama for tiden, Toyota Yaris (søt bil med automat), Supra Turbo, Supra NA ( nye utlåns bilen når den blir klar), Land criuser, og noen hiacer og Transiter for flytte jobbene :D :D hehehehe

 

Hint... jeg kjører civic (crx = et aller annet med civic generation X, bare spør honda babe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter elsker å få oppmerksomhet. dem vet at en cab får oppmerksomhet.

 

derfor!...kjøp cab....merke spiller ingen rolle....kjører du eks SL så er det bare å stoppe ved noen jenter som sitter å prater eller no på en benk å spørre om dem skal være med.

 

eller finn ei litt dum jente å fortell hvor mye bilen din er verdt.

 

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

jenter elsker å få oppmerksomhet. dem vet at en cab får oppmerksomhet.

 

derfor!...kjøp cab....merke spiller ingen rolle....kjører du eks SL så er det bare å stoppe ved noen jenter som sitter å prater eller no på en benk å spørre om dem skal være med.

 

eller finn ei litt dum jente å fortell hvor mye bilen din er verdt.

 

:D :D

 

Så sant, så sant...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Er du usikker så kjøp flere forskjellige som meg :)

Honda civic (alltid en populær bil blant damene) som utlåns bil til den som måtte være dama for tiden, Toyota Yaris (søt bil med automat), Supra Turbo, Supra NA ( nye utlåns bilen når den blir klar), Land criuser, og noen hiacer og Transiter for flytte jobbene :D :D hehehehe

 

Ja quick, hvor mange damer har du dratt med supran da ? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jeg ikke kjöre ifred med min bil da?

Det er godt å väre singel(!), men begynner å bli ett "problem" da jeg aldri får rägge i "stora staden" uten å ha en hale med biler etter...enda verre nå når bilen er trimma og baslåda er på plass!

Men dem blir temmelig snopen når jeg svarer NEI på spörsmål om prövekjöring...har kjöpt leketöy til meg selv nemlig...!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår