Gå til innhold

En heldig eier av en Civic 1.5 LSI. Tøff ;D

Hedgehog1337

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Idag har jeg vært så heldig å få kjøpt meg en Honda civic 1.5 LSI 94 modell :). Nydelig bil. Strøken i lakken, Det er skåret ut luftinntak i panser, Lyktesenkere, Klare røde blink rundt hele, røde baklamper, Karbon vinge, Effektanlegg, Luftfilter pluss krommet luftfilter rør, Lakkert rød innv, røde/svarte setetrekk innv, helt nytt senkesett (Godkjent)og ikke vinterkjørt. Jeg syns den er mega tøff ^^,. Jeg skal prøve å finne noen nye felger og dekk. Vet ikke om jeg skal ha lavprofil? Rister vel ihjæl? :P. Interiøret er det litt å gjøre med. Skal kjøpe nye stoler, ratt, girkule, sote vindu bak, anlegg i bilen kommer etterhvert. si hva dere syns om bilen =) liker både dårlige og gode kommentarer ^^, hehe.

civicvx9.jpg

civicbakpk5.jpg

civicforanza0.jpg

civicinniir5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meld deg inn på club-honda.org ;) fin bil ! tilogmed "JDM" parklys ;)

Hey =) Takk for det! Har planer om å være betalende medlem på club-honda.org =). Skal bare ordne litt på økonomien før jeg betaler for noe annet. Kan nok være JDM parklys ja xD har ikke satt meg inn i så mye av det der enda :P. Snakkes på club-honda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
okei ;) takker! Gikk shippinga osv greit eller? Med tanke på at jeg kanskje skulle velge samme alternativ som deg. Tok du LSD eller SiR?

Jeg handla en SiR ( mener jeg, b16a motor i allefall ) motor med LSD :P

Lsd er girkasse med sperre

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Hvis du fjerner pakkistribuna på den er den gulle god!

Gratulerer!

Tror ikke du vet hva en pakkistribune er :P

BTW: Ikke noe problem å få godkjent bilen med B16A2 motor. Du må også huske å bytte:

- Bremsekraftforsterkeer, bremser foran og bak, understeller, stabstag i motor rommet.

Men. Vil du har mer power uten at det koster veldig mye mer kan du budere å sette inn understell og motor fra Integra Type R. Samme jobben, men du får 200hk.

Lykke til!

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider