Gå til innhold

Inferno MP 7,5 Sport i readyset utgave

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

om den er verdt pengene ja !

jeg hadde lillebroren inferno TR-15 før.

den måtte jeg bygge selv, og ettersom turene ned til hobbybutikken ble mange, vokste totalprisen.

når bilen var ferdig ente det på litt over 5000.

MP 7.5 er jo en sinnsykt mye bedre bil,

vunnet et par verdensmester titler vet jeg.

dessuten er firehjulstrekk MYE morsommere å kjøre en bakhjulstrekk. har hatt begge deler og kan si med erfaring at det er mye lettere og morsommere å ligge sidelengs med firehjulstrekk. ikke kjøp det på grunn av fremkommeligheten, for her er det dekka og høyden på bilen som har mest å si.

dessuten får du jo 3.5cc motor, noe som er større en jeg noen gang har hatt.

på min RC10GT hadde jeg en 2.5cc motor på 1.25hk, jeg syns det gikk mer en fort nok, hadde bare ett gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt makent sett i sommer, er stort sett fornøyd. Du ryker på en tusenlapp i tilegg for batterier osv. Dekkene som følger med er av dårlig kvalitet. Ble slitt etter kort tid. Synes bilen går bra. Du kan jo kjøpe trimpotte for kr.800. Skal vist hjelpe en del, hvis du vil ha enda mere fres. Bilen tåler utrolig mye julig i hvertfall. det er en ganske standard bil som de har alt av reservedeler til, så det er bare og trå til!

Toyota Avensis `02 (Drittbil!)

x-Volvo V40 `99

x-Nissan Primera SRI `96

x-Nissan Sunny SR `95

x-Corvette `84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du synes bilen går bra? den går styggjævlig fort. og du kan få større motor enn den som står i den der...jeg var med gtx her på forumet og prøvde hans når den var ny(samme pakke som du har bilde av over). jeg har aldri i mitt liv sett en rc-bil tåle mer eller gå bedre enn infernoen..skal visst være det råeste. løp og kjøp

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Jeg har lenge gått med planer om å gjenoppta min gamle hobby, nemlig radiostyrte biler, og denne er både ferdigbygget, komplett med radioutstyr og motor, og selges for kun kr 3990,- (før 4990,-).

mp75sport.jpg

Er den verdt pengene, tro? Er den kjapp?

Hvor selger de denne til den prisen ? Hørtes jo latterlig billig ut.

*Nå er det Jul igjen, nå er det Jul igjen .... *

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider