Gå til innhold

Finisa - Audi A4 1.8T - 1997 - Xenon montert!

Ranger emnet

Finisa

Anbefalte innlegg

Begynt på anlegg bak i bilen.

Det blir følgende:

-12" 700 W Boss Ripper Sub, 4 Ohm

-Lightning Audio B2.300.4 900W forsterker.

-1 Farad Lightning Audio kondensator

-MDS Dynamic DF620RS 6,5" 2-veis koaxial 220Wmax 110Wrms

Litt bilder fra kabeltrekkingen :)

Kabelkit fra Autoleads

Strømkabelen er lagt fra batteriet, inn i den vanntette hjerneboksen, inn til sikringsboksen, ned ved relé'ene, og ført bakover i listene på venstre side, ved gulvet.

Den går inn under baksetene og rett igjennom til der forsterkeren kommer med tid og stunder.

Phonokabel og styrestrømmen til forsterkeren er lagt å høyresiden av bilen for å unngå forstyrrelser. De går fra spilleren, til høyre bak hanskerommet, ned forbi relé'ene og i listen nede ved gulvet. Derfra går de langs listene og ender opp under baksetene, og går inn i bagasjerommet, akkuratt som strømkabelen.

bilde002px2.jpg

bilde003im8.jpg

bilde013jr0.jpg

bilde019jq6.jpg

More2come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker ikke som det er så mye interresse i tråden min, men jeg fortsetter nå å oppdatere uansett :)

Idag har jeg vært en tur til Kvål Auto i Sandnes og chippet bilen. Jeg fekk også montert BSR luftfilter og en ny resirkventil.

Nå går bilen MYE bedre, og har en sportsligere lyd :)

Også en ganske intest ventillyd, type pshhh, som jeg sikkert kommer til å bli lei av. ^^

Videre har jeg satt inn lydanlegget i bilen.

(Noe provisorisk festing av subben, PR2x2,5 og selvborrende skruer ftw)

bilde022cj4.jpg

bilde024qu9.jpg

bilde026up1.jpg

bilde029ii2.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Please ikke kjør med den nye fangeren før du har lakkert den :(

Sorry ^^

Lakktimen ble avlyst, så ruller rundt med den nå :P

Hvordan var tilstanden på den fangeren du fikk?

Jeg kjøpte akkurat samme en gang, men måtte sende den i retur :P

Den var helt grei.

Ble litt fortumlet med en gang, fordi nbs fortalte meg at dette var en original fanger, altså sånne gitterstykker som kan tas ut for å få av fangeren lett.

Det jeg fekk var en sammensatt bit av glassfiber, og ikkeno gitter eller noe. Dette var altså noe replica greier.

Selve fangeren var i grei stand bortsett fra at de spisse kantenesom munner opp mot hjulbuen var litt knekt, men det fikset jeg bare med litt sparkel :)

Fangeren var ikke det jeg forventet, men det ble fin når jeg fikk tilsendt 2 plater med rs4 gitter, free of charge :P

Hvordan var din da alex?

Og nolimit, amen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Henta bilen hos lakkverksted idag :D

De skulle ha 19 lapper for å lakkere og montere bakleppe sideskjørt vinge og fanger, pluss lakke nedre halvdelen av alle dørene :o

Litt dyrt, men skitt au..

Bilder!

Ser litt høy ut, er normalt litt lavere..

Tom bil, tom tank og håndbrekket på :P

hpim1872.jpg

hpim1856s.jpg

hpim1860.jpg

hpim1861.jpg

hpim1863.jpg

hpim1865.jpg

Endret av Finisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider