Gå til innhold

Finisa - Audi A4 1.8T - 1997 - Xenon montert!

Ranger emnet


Finisa

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Jaja! Tid for en liten update!

 

Da var alle lysene i bilen skiftet til LED's fra http://www.bilkabel.com :) (Bortsett fra fjernlysene som er originale, og nærlysene ble skiftet til hvite halogenpærer).

Hanskerom, i taket, i bakstolpene, skiltlys, bagasjerom, parklys og grøftelys er nå LED's. Ble meget bra :) Eneste var at det ene grøftelyset var delvis defekt (blinker), men bilkabel.com fyren var hyggelig og sendte ny pære :)

 

Beklager litt dårlig bilde på det siste der, noe som har skjedd med kameraet mitt :/

 

hpim1977.jpg

hpim1979.jpg

hpim2012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei igjen, tid for update!

 

Siden sist har jeg fått smelt på effektanlegg og montert xenon kit i alle lys.

 

Effektanlegget er 2,5" custom fra flexirør og bak, og gav mye penere lyd og mye penere endestusser ;)

 

Når det kommer til lysene, så er det 20000 kelvin xenonpærer i både nær, fjern og grøft. Kittene kostet 900kr pr stk levert på døra.

 

 

 

Jeg er meget fornøyd, det lyser helt sinnsykt mye og ser meget bra ut.

 

hpim2139x.jpg

 

hpim2107.jpg

 

hpim2127m.jpg

 

hpim2132q.jpg

 

hpim2146q.jpg

 

 

Grøft og park

hpim2101u.jpg

 

Nær og grøft

hpim2099o.jpg

 

Fjern, nær og grøft

hpim2098.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER blått.

Ganske stilig å blinke med fjernlysa i mørke tunneller, ser ut som polti som kommer med fulle blålys :P

Kommer jeg igjennom sentrum, så snur folk seg og kikker godt. Men tross alt dette, så har verken eg eller mine to kompiser med like lys blitt stoppet enda. Kjørt med dette i vel en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår