Gå til innhold

Finisa - Audi A4 1.8T - 1997 - Xenon montert!

Ranger emnet

Finisa

Anbefalte innlegg

Takker for svar, jeg bikker mer og mer mot en S4 look nå =)

Har tittet litt rundt på diverse bildelesider nå, men jeg er forferdelig dårlig til å finne fram til de rette sidene :|

Noen av dere som allerede har bestilt 1000 ting som vet om de beste sidene? Lest litt rundt på forumet og ser snakk om bestilling direkte fra fabrikk, hvilken nettside er det?

Jeg vet om sidene http://www.bsbildeler.no og http://www.norskbildelesenter.no , noen som kan ramse opp diverse andre sider (som har diverse audi styling).

PS: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13664&ASP=4220049&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4220049[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0362

NAMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stemmer for S4 fanger. Sølvfarget sedan og S4-fanger passer som hånd i hanske!

Nesten sørgelig at du har montert lys og satt inn sånne matter. Men om du synes det er fint, og vil ha det gjør det jo ingen ting. De fleste har forsjellige meninger, og ville vært dumt om alle kjørte rundt i like biler :)

Hehe, må huske på at jeg er 18 år, ikke 25 :D

Syns det er fancy jeg, kan godt vær de byttes ut, men de var uansett bedre enn de gamle gjennomslitte gummimattene som var der fra før :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha perfekt passform og slippe ettermontering av fester kjøper du en brukt eller ny fanger. Beste stedet for å finne det er er eBay.

Jeg ga 3000kr for min S4 fanger inkl. alle gittere, fester og frakt fra Polen.

Den NBS har er av glassfiber, og du kan ikke bruke orginale S4 grillene i den. Bare sånn til informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve det. Sendt mail til Flissundet og spørt om de kan skaffe en.

On another note, tenkte jeg skulle lakke ned på sidene og bak.

Har lakkert litt før, men trenger noen tips :P

-Hvor mye lakk trenger jeg ca? Har en boks med bilens farge og en med klarlakk som nesten ikke er brukt noe av, trenger jeg en av hver til?

-Hvor mange lag med (evt. grunning?) lakk og klarlakk trenger jeg?

-Er det vanskelig å demontere, eller skal jeg demontere i det hele tatt? Listene på dørene er jo limt ser det ut for, så der må jeg jo maskere og kjøre på, men alt det andre? Demontere eller maskere?

-Skal jeg pusse ned plastikken? Den er jo litt sånn ruglete, blir vel bedre om jeg pusser den glatt? Må jo pusse for at lakken skal sitte/for å få vekk støv og dritt uansett.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle hvordan jeg gjorde det hvis du vil vite :)

-Hvor mye lakk trenger jeg ca? Har en boks med bilens farge og en med klarlakk som nesten ikke er brukt noe av, trenger jeg en av hver til?

Er det de små boksene fra Audi? I så fall må du nok ha mer enn en boks. Jeg fikk blanda lakk på sånne vanlige spraybokser. Da brukte jeg vel 1.5 boks, sånn ca.

-Hvor mange lag med (evt. grunning?) lakk og klarlakk trenger jeg?

Jeg tok en god del tynne lag med lakk og klarlakk til jeg ble fornøyd og alt var dekket med lakk.

-Er det vanskelig å demontere, eller skal jeg demontere i det hele tatt? Listene på dørene er jo limt ser det ut for, så der må jeg jo maskere og kjøre på, men alt det andre? Demontere eller maskere?

Jeg demonterte ingen ting på sidene, jeg bare maskerte dørene og lakka i vei. Hvis du vil kan du maskere i døråpningen, men hvis du dropper det vil du få fin fading innover på plasten i dørkarmene. Gjør ingen verdens ting, synes jeg da :)

Når jeg lakkerte leppa på bakfangeren tok jeg den av og bare la lakk, går an å la den sitte på og bare maskere rundt å evt.

-Skal jeg pusse ned plastikken? Den er jo litt sånn ruglete, blir vel bedre om jeg pusser den glatt? Må jo pusse for at lakken skal sitte/for å få vekk støv og dritt uansett.

Jeg pusset ned plasten med litt grovt sandpapir, bare for å få litt å feste lakken på. Så sprayet jeg med plastheft, grunning, lakk og så klar lakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider