Gå til innhold

Bakfanger mistet! Info ønsket!

Ranger emnet

kromlol

Anbefalte innlegg

Mistet en bakfanger mellom Råde-Moss, ca klokken 12 natt til onsdag. Det er en combat fanger som passer til en ford mondeo mk1. Er lakkert i en mørke grønn nyanse med gull flake. Hull i gittet til utblås fra 1 potte på vær side.

Dusør utloves HVIS fangern blir returnert hel! Eller at jeg får info om hvor jeg kan finne den, evt. hvem som har tatt den!

Tlf: 99308876

Epost: gotface3@hotmail.com

Mvh Kim!

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miste en bakfanger? Haha. Et godt eksempel på ungdom og biler. Skal se tøft ut, men teknisk stand, det er ikke så viktig. Skru fast fangeren, før du bruker bilen, du kan skade andre biler, og fotgjengere med løse deler fra bilen. :boxers :knock: Hadde jeg sett du mistet den, og kjørt lastebilen, hadde jeg rett og slett knust den, med og kjøre over den. :):):):):):)

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miste en bakfanger? Haha. Et godt eksempel på ungdom og biler. Skal se tøft ut, men teknisk stand, det er ikke så viktig. Skru fast fangeren, før du bruker bilen, du kan skade andre biler, og fotgjengere med løse deler fra bilen. :boxers :knock: Hadde jeg sett du mistet den, og kjørt lastebilen, hadde jeg rett og slett knust den, med og kjøre over den. :):):):):):)

For å si det sånn så gir jeg faen i om hva du mener og hva du ville gjort. Er ikke det jeg spurte om. Og før du begynner å trekke konklusjoner så var fangeren festet med 6 muttere + 2skyvefester. Så ha alle fakta på bordet!

Så om du ikke har noe informasjon om hvor den kan befinne seg, så gi bare faen i å svar! Deal? Og en ting til, drit i å bruk så mange smilier.:deng

Gud vet om den er hel. Mener jeg mistet den ved en fartshump ved YX ved Halmstad, da dama mente at den tok i, men tenkte ikke noe over det. Og hadde ikke store farten akkurat der. Vet at det var en del ungdommer til stede da dette skjedde.

Det merkelige er at jeg ikke fant en eneste del på veien som kunne lignet på fangeren. Kun 4-5min etter dette skjedde.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, den satt nå godt fast. Var glassfibern på innsiden av fangeren som hadde sprekt så alle festene løsnet.

Kan godt hende. Blir vel at jeg kjøper ny fanger da.

Hadde aldri orket å løfte å gå med den fangeren da den er sinnsyk tung, er jo forsterket i alle vinkler og retninger:P

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider