royrov Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 På førersiden er det en knirke/knakelyd fra vindusruten når man kjører (spesielt humper o.l. når det er vibrasjoner). Denne kommer bort om man åpner vinduet. Dermed antok jeg at det var snakk om å smøre gummilistene, som jeg da har gjort. Men lyden er der fortsatt (er "tøylist" som ruten har kontakt med, men har smurt gummien på innsiden av den). Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 På førersiden er det en knirke/knakelyd fra vindusruten når man kjører (spesielt humper o.l. når det er vibrasjoner). Denne kommer bort om man åpner vinduet. Dermed antok jeg at det var snakk om å smøre gummilistene, som jeg da har gjort. Men lyden er der fortsatt (er "tøylist" som ruten har kontakt med, men har smurt gummien på innsiden av den). Noen som har vært borti dette? Jeg har samme problem bare det at når jeg skrur vinduet opp og ned Så hyler det noe brutalt folk blir jo skremt.. er flaut og rulle ned vinduet.. Hva smørte du gummilistene med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Har det problemet på førersiden at skriker når tar vinduene opp og ned, prøvde smøre med no listfukter, men ble bare verre, funnet ut av hva man smører med evnt gjør for dette vekk? utrolig irriterende! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royrov Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Jeg har samme problem bare det at når jeg skrur vinduet opp og ned Så hyler det noe brutalt folk blir jo skremt.. er flaut og rulle ned vinduet.. Hva smørte du gummilistene med? med en helt vanlig silikonstift som du får kjøpt på de fleste bensinstasjoner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg