Gå til innhold

Innpress på 8x16

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Har fått tak i felger i 8x16 som har innpress på 30 og 36 (2 av hver), spm er bare om jeg må eller bør bruke spacer.

Da felgene er 4x108 må jeg enten borre om eller bruke adapter og adapter er jo på ca 20 mm noe som gir veldig lavt innpress, så jeg håper det går ann å bruke 30/36 evt itillegg en liten spacer.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så mye svar på hva innpress som går på Golf 1, det er derfor jeg spør hva innpress jeg må ha:) Har ikke lyst å valse for mye (helst ikke i hele tatt) men vet jeg må kappe endel for å få plass til 8" og ganske bra senking...

Vil innpress på 36 forran og 30 bak ta i innerskjermen er det det du sier? Har nå 99% sikkert bestemt meg for å levere inn felgene å få dem borret om til 4x100 så da kan de sannsynlgivis også endre innpress samtidig, er derfor kjekt å vite hva innpress jeg bør ha.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Har ikke sett så mye svar på hva innpress som går på Golf 1, det er derfor jeg spør hva innpress jeg må ha:) Har ikke lyst å valse for mye (helst ikke i hele tatt) men vet jeg må kappe endel for å få plass til 8" og ganske bra senking...

Vil innpress på 36 forran og 30 bak ta i innerskjermen er det det du sier? Har nå 99% sikkert bestemt meg for å levere inn felgene å få dem borret om til 4x100 så da kan de sannsynlgivis også endre innpress samtidig, er derfor kjekt å vite hva innpress jeg bør ha.

Hvis du får de omborret ville jeg prøvd med orginal innpresset, spacere finnes i butikken hvis du får problemer med fjærbeinene/innerskjermene. Du kan få problemer når du setter på gewindere, det er vanlig at mutteren/fjæren kommer for nært felg/dekket.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Har fått tak i felger i 8x16 som har innpress på 30 og 36 (2 av hver), spm er bare om jeg må eller bør bruke spacer.

Da felgene er 4x108 må jeg enten borre om eller bruke adapter og adapter er jo på ca 20 mm noe som gir veldig lavt innpress, så jeg håper det går ann å bruke 30/36 evt itillegg en liten spacer.

ta og plassere 36 innpress frame med 20mm adapter og 30 innpress bake med 20mm adapter der og. sa får du fint inpress både fram og bak tenker jeg!! :) kansjke litt valsing men ikke mye tenker jeg:)

har hatt 9x16 et 15 på einser jeg;)

-Audi A8 nye lowrider vogna :dj

x-Boble 1200 61 mod

x-Golf gti 16v 90 mod

x-Golf gti 82mod

x-Lowrider Audi A4 96mod

x-impala 64mod (lowrider)

x-dodge van 89mod

x-bmw 320 cab 89mod

x-pluss div andre drit biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestemt meg for å først prøve med org innpress siden flere har sagt det kanskje vil gå greit... blir det for pinglete så får vi få tak i spacere.

Kom foresten på bilen til Bigwindow, han hadde jo 9x16 ET 15 bak og det ser jo rimelig greit ut, så ET30 på 8" blir kanskje litt tamt?!? Time will show...

attachment.php?s=&postid=221970

Lowrider: Har du bilder av din med 9x16?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider