jolle89 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Skal kjøpe nye lyktebrønner til min Volvo Amazon. Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye med alle skruer og fester rimeligst mulig? Mvh. Jørgen !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Tror d var hos BCB jeg kjøpte mine, men husker ikke prisen. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolle89 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Takk for tipset, bestilte dem i plast til 280 kroner stykket. Noen som vet om noen som selger gummilisten som skal være mellom framskjerm og karosseri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Du får høre med Vp autoparts, eller CVI Automotive, de leverer det meste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg