roythomas Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hei. Jeg har nå lakkert den ene døra mi på civicen. (Faktisk overaskende bra med tanke på at det er sprayboks jeg har brukt) Men det jeg lurer på er om jeg må spraye med klarlakk? Lakken jeg har brukt har ikke noe metallic, bare vanlig rød lakk (Multona) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Du bør bruke klarlakk. Det gir bedre beskyttelse og gir litt mer dybde i lakken. Finn en boks som gir en dybde som gir tilnærmet likt utseende som resten av bilen. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisch_hoeL Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hvor lenge bør man vente med å legge klarlakk etter lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 til lakken har tørket men hvis du har lakkert for ett par dager/uker siden så gjør ikke det noe.. ikke vet jeg.. men jeg ville brukt klarlakk.. det gir bedre beskyttelse.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hva er poenget med å "rådgi" hvis man fortsetter med "ikke vet jeg"? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 heisann! du kan legge klarlakken vått-i-vått, dvs med ca 10min utdunstningstid i mellom, eller du kan vente til lakken er tørr, slipe ned og legge klarlakk. ved siste alt ville jeg ikke slipt ned med noe grovere enn p800 - dess finere papir dess bedre. ved valg av siste alt. vil det bli mindre struktur også :-) håper det hjalp deg :-) -stine Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 og devil? -veit du ikke, lar du være å skrive noe ;-) Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg