Gå til innhold

BMW Z4! Phett!!

Ranger emnet

Mirus

Anbefalte innlegg

The Z3's successor looks to be a good one. It will be available with either a 2.5 Liter 192 HP or 3 Liter 231 HP engine. The M roadster is rumored to have the M3's 343 HP Inline 6 which should make it competitive with almost any car out there. The Z4 is expected to make its debut at this year's Paris Auto Show and become available in Spring 2003.

bmwz4.jpg

bmwz42.jpg

bmwz434.jpg

bmwz4side2.jpg

z4int.jpg

z4water.jpg

z4main.jpg

En sånn en vil jeg ha!!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Dama.. :D

Det var det jeg regnet med :)

- moren min har jo bedre kurver enn den Z4'n...

Ikke trengte hun senking eller sideskjørt heller.. ;)

Godt poeng! :D

Z4'n trenger bare en ny frontfanger, forskjermer, panser, dører, bagasjelokk og bakfanger + lykter, så kan den se helt grei ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Løsemiddelskadde? ;)

Dette må da være en perfekt bil for de som liker japsebiler, men savner tysk kvalitetsfølelse. Her er den perfekt mixen for dem :D og et kjøp oppover på rangstigen uten tvil;) Blir en suksess blant snobbene i Japan (ingen andre kan like slike biler). Blir kjapt og se med Type-R stickers, GTS-striper og flammeklistremerker og wannbee-a-jap - miljøet i USA.

Hekken var det værste, ligner på nye typen MX-5 som har tatt en kraftig bolekûr.

BMW designerne må slutte og :???: på jobb ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Dette må da være en perfekt bil for de som liker japsebiler, men savner tysk kvalitetsfølelse. Her er den perfekt mixen for dem :D og et kjøp oppover på rangstigen uten tvil;)

Altså, nå synes jeg du er litt urettferdig - det finnes da virkelig ikke en japansk bil i denne klassen som er sååå stygg? :)

S2000 (jeg, kjøpe, neste år) er litt av et smykke iforhold til den greia her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det der vakke mye pent forfra.

Syntes ikke den var så ille ellers, men fronten var teit.

Ny trend fra BMW det der med stygge fronter. Kanskje bortsett fra 3-serien. Compacten er heller ikke noe spes fin etter min mening. Ghettoblendere som standardutstyr. ;)

Er vel han nye designsjefen som jeg ikke er helt enig med.

BMW rundt e36 og den 5-serien som er nå er jo fine da.

Spesielt 5-serien med de fete frontlyktene.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider