Gå til innhold

Golf II

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Unknown

familieforøkelse.... blei mye 14isser på han med den bilen der da? Har vel ikke hatt den så alt for lenge, så må ha skjedd fort

 

sikkert... tenkte sammen tanken selv... fiksa seg bil -> fikk seg dame -> XXX -> unge, dermed trenger man ikke bilen lengre.. SOLGT! :D

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Syns den golfen egentlig var litt for overkill.Ikke mye pen.På grensen til harry...Men ble ikke denne solgt i sommer a?

Enig... fronten ser rimelig jalla ut.

Skjeiv lykt osv... netting-grill på golf er stygt!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Bilen er vel solgt til en syk mann som bytta ut cossien mot makkverket.

 

Du er jævla ivrig på å få fram at en Cossie er råere enn en Golf 2. Noen liker Golf 2, noen liker Cossie. Er ingen vits å diskutere dette. Jeg selv hadde heller tatt en Cossie enn en standard Golf 2. Men, om det hadde vært denne, så hadde jeg vurdert det.. Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Du, hadde nok valgt Ford skrapet, eller makkverk som du kaller det..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Syns den golfen egentlig var litt for overkill.Ikke mye pen.På grensen til harry...Men ble ikke denne solgt i sommer a?

 

Enig, sett den en par ganger 'live' og det er en Golf du snur deg etter, men om man smiler eller rister på hodet.. litt av begge deler for meg kanskje..

 

Personlig syns jeg denne er mye penere da

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=302639

 

Her hadde man iallefall bare trengt å lakkere grillen svart og rive av et VW merke

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

 

Enig, sett den en par ganger 'live' og det er en Golf du snur deg etter, men om man smiler eller rister på hodet.. litt av begge deler for meg kanskje..

 

Personlig syns jeg denne er mye penere da

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=302639

 

Her hadde man iallefall bare trengt å lakkere grillen svart og rive av et VW merke

 

jepp! enig med deg der.. den golfen ER mye finere... men det

bare litt artig å se hvor mye noen gjør ut av en Golf.. om det er pent vet jeg ikke.. men det blir som å pynte juletre.. noen liker mye dilldall, andre ikke :)

Synes det bare var litt artig med 8" i dørsiden jeg.. er ikke mange som har det...

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiDefender

 

jepp! enig med deg der.. den golfen ER mye finere... men det

bare litt artig å se hvor mye noen gjør ut av en Golf.. om det er pent vet jeg ikke.. men det blir som å pynte juletre.. noen liker mye dilldall, andre ikke :)

Synes det bare var litt artig med 8" i dørsiden jeg.. er ikke mange som har det...

 

Hadde selv 8" i dørene på min G60 i 1999.... feit lyd men sliter på dørene det der....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Du er jævla ivrig på å få fram at en Cossie er råere enn en Golf 2.

 

Cossie er råere enn golf 2, sånn er det bare.

Men er cossie har vel mer å leve opp til en en sliten gammel golf?

Derfor blie det jo arti når man kommer i gamle golfer og parkerer cossier i fleng ;)

 

Den bilen her bytta jo eier for bare noen mnd siden?

 

Familieforøkelse? skjønner ikke hvorfor folk skal selge bilen sin pga det hele tiden... trenger de plass er det jo bare å kjøpe seg en rusten sierra stasjonsvogn til 1500.- og hive barnevogn og kjærring i den.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

 

Enig, sett den en par ganger 'live' og det er en Golf du snur deg etter, men om man smiler eller rister på hodet.. litt av begge deler for meg kanskje..

 

Personlig syns jeg denne er mye penere da

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=302639

 

Her hadde man iallefall bare trengt å lakkere grillen svart og rive av et VW merke

Den var jo fin... syns det så bra ut når grillen var rød jeg.

Syns ikke noe om VW merket heller, men den var iallfall fin!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår