keemgolfa Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hei! Jeg trenger litt hjelp når det gjelder deler til interiøret i golfen min. Jeg har satt opp en liste over ting jeg skal kjøpe til å begynne med. trykk her for å se bilde av pakken jeg vil bestille. Er det vanskelig å skifte/sette på de delene? Jeg har aldri skrudd på bil eller noe før så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg kjøper, følger det med instruksjoner om hvordan man skrur på / skifter deler? Legger bildet ut her, vet ikke om dere må åpne linken jeg la ut for å få størst oppløsning av bilde. Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Jeg får dessverre ikke sett noe på bildet ditt. Har du mulighet for å laste opp på nytt evt et annet sted? Jeg har selv hatt litt problemer med bildr.no Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Here you go :) http://img70.imageshack.us/img70/2318/228071of4.jpg Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 "chromed inner doorhandle cover" er lett å montere. Bare løsne det andre som sitter klipset fast. Armlenen antar jeg kun skal skrues fast med fire skruer. Slik har det vært med lignende armlener jeg har sett folk kjøper. Når du skal ta av vindussveiven, skal du første dra den i lengderetningen som selve armen viser. Deretter løfter du den ut. Håper dette hjalp deg litt.. :) Forøvrig er det bare å skru av "pinnene" som viser om bilen er låst eller ikke på lik linje som en vanlig skrue. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keemgolfa Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Takk kristian, det hjalp, har ikke bestilt enda men jeg skal inn her igjen å sjekke svaret ditt når jeg har fått pakken :) håper det blir bra :respect: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg