Ja__9 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hei! 20. Desember 08 skal total kjørelengde ikke overstige 208 000 km.... har allerede nådd 210 568 km Hva sjer om jeg krasjer eller kjører ned en syklist nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Får en avkorning i utbetalningen. Du må betale deler av skaden :) Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Får en avkorning i utbetalningen. Du må betale deler av skaden :) om det blir merket ja.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hei! 20. Desember 08 skal total kjørelengde ikke overstige 208 000 km.... har allerede nådd 210 568 km Hva sjer om jeg krasjer eller kjører ned en syklist nå? Dette kan du sikkert ringe forsikringselskapet ditt og finne ut, det er de som vet svaret, ikke folk her inne. :) Det koster vanligvis ikke mye å utvide litt. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 selg bilen.. Så slipper du betale for "overforbruk" :D Eller du kan ringe forsikringselskapet ditt og si ifra før det skjer noe dritt.. Det er ikke så veldig uvanlig at ola normann ikke følger med på sånt osm det her! Som Eirikoo sier, det koster lite å få utvidet km grensa! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 eller skru ett par km tilbake :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Dette var et tilfelle for gamlingen, hadde kjørt noen tusen over grensa på bilen, skadet bilen for 120.000,-. Han måtte deretter betale rundt 25.000,- i tilbakebetaling i skaden, altså MYE mer enn hva du hadde betalt for litt utvidelse av kilometerlengde. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hei! 20. Desember 08 skal total kjørelengde ikke overstige 208 000 km.... har allerede nådd 210 568 km Hva sjer om jeg krasjer eller kjører ned en syklist nå? Du risikerer at forsikringsselskapet avkorter utbetalinga ved en eventuell skade. Hvorfor ikke kontakte forsikringsselskapet og få justert årlig kjørelengde? Det koster deg sikkert noen kroner å få ordnet det, men... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toppe Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg pratet med forsikringsselskapet, så sa de at det var så lite å bry seg om. Usikker på hvordan de løste det praktisk, om de økte grensen uten å ta betalt eller om de bare noterte at dette var ok. Var 2 uker til perioden gikk ut. Var ca 2000 km. Verdt et forsøk hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 ¨koster ikke mye å utvide km jeg gjorde det på min fra 8000 til 16000 det kostet 500 kr mer mye bedre en at hvis tilfelle er der at du kræsjer som en kamrat av meg gjorde han mistet 35 000 tusen på av det han skulle ha igjen pga av over kjørt km stand for da har du brytti kontrakten du har med de og da har du ikke så mye og si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg