Gå til innhold

Hellakering av bil.. HVOR??

Ranger emnet


Oekern

Anbefalte innlegg

Hallo..

 

Om et år eller 3 tenker jeg og hellakere bilen min.. Ettersom den er veldig stygg nå per dags. dato.

 

Det er et par ting jeg lurer på ved dette (Tidlig og sjekke ut, JA, men greit og ha alt klart a gitt :D)

 

1: HVOR burde jeg lakkere bilen,? Har en VW, lønner det seg da og lakkere den hos Møller,? :S Eller på et profft verksted som kun driver med lakkering,?

 

2: Den må jo lakkes på dørstolper og motrorom og i bagasjen osv.. Er det jeg eller de som lakkerer bilen som må demontere alt,?

 

3: Noen som har ca pris,? Skjønner det er mye og velge mellom som kan endre pris. Men hvis vi sier 2 delt lakk i Candy. Blir det mer en ca 30 000,- ?

 

4: Tar lakkringsverksted og retter opp bulker,?

 

- Fint om noen kunne hjelpet meg her !

 

- Mvh Magnus Økern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: HVOR burde jeg lakkere bilen,? Har en VW, lønner det seg da og lakkere den hos Møller,? :S Eller på et profft verksted som kun driver med lakkering,?

Nå kjenner jeg ikke til Møller, men regner med de sender den til ett lakkverksted anyway.

Jeg hadde kontaktet en bil lakkerer.

 

 

2: Den må jo lakkes på dørstolper og motrorom og i bagasjen osv.. Er det jeg eller de som lakkerer bilen som må demontere alt,?

Hvis du vil de skal gjøre alt for deg, betaler du de også timepris for detta (les: DYRT!)

Alt du kan gjøre selv hjelper!

 

3: Noen som har ca pris,? Skjønner det er mye og velge mellom som kan endre pris. Men hvis vi sier 2 delt lakk i Candy. Blir det mer en ca 30 000,- ?

Om du ikke skal gjøre annet enn å manøvrere bilen fram til lakkeringsverkstedet så blir det ganske mye mer, kan jeg love deg!

 

4: Tar lakkringsverksted og retter opp bulker,?

Hvis du har lyst å betale for det, så gjør vel de fleste det også regner jeg med..

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er fra Maura budre ta deg en sving oppom Svein hos Svekå bil på Minnesund Han har peil og har ok priser. Ligger på gamle E6 3-400 meter fra Statolien retning Stensby...

 

Gjør mest mulig sjøl som demontering, sliping sparkling osv så kan dem gjøre finarbeidet og sprøytinga. Det sparer du mye $$$$ på!

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår