Gå til innhold

Fra ekstrem til moderat, noen som kan hjelpe?

Ranger emnet

TTgutt

Anbefalte innlegg

Bilen er tydeligvis for ekstrem, får i hvertfall ikke solgt den, så lurer på om noen kunne hjelpe meg å modde den litt mer moderat, vanlige TT felger (ca 17"-18") fjerning av dekor og cuplipper i sølv.....

På forhånd takk til de som gjør en innsats, bilder finnes her

http://www.finn.no/finn/car/object?id=3961189&sid=1124609110046724&pos=13&rub=202

eller her

http://members.cardomain.com/lordoftherings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kanskje ikke den mest praktiske stedet å ha skjermen, men det passet best interiørmessig å ha den der, ser faktisk helt greit, i hvertfall når du har den i 6 gir...hehe

Saken med å lage den litt mere moderat, er at den da antageligvis appelerer til et større publikum, en kar på 30 vil neppe ha drager på siden.... om du skjønner hva jeg mener...pluss at dersom jeg tar ut stereo felger og senkesett blir den 40.000 billigere, så kan jeg jo bruke delene til neste bilprosjekt...Golf IV R32

mvh

PHH

Originally posted by steinar

kjekk den bilen der!

Hadde solgt naboen for å få spenn til den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at det mangler kjøpere, er vel heller prisen som er litt for mye for de fleste. Bilen ser ut som om den er nappet rett ut av 2F2F eller NFS:U :D Kongebil.

Men - jeg har for mye fritid på meg, så jeg messet litt med bilen din. Her er resultatet:

Med rensket side:

TulleTT1.jpg

Med (et patetisk forsøk på) TT felger:

TulleTT22.jpg

- 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna

x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 240 R

Hva med å senke prisen?

Kanksje prøve å gå litt bort fra "pakkis" stylinga?

hva type styling var det :o !!

men uansett bare og treffe den rette kjøperen så går den raskt, men problemet er sikkert tiden!

Men bilen virket strøken den, eller den er strøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

tvilsomt at du finner en frisør som liker bilen som den er nå.. og det er jo ofte dem du finner kjørende rundt i TT, så..

til gutta som følte seg støtt av utrykket 'pakkis-styling' .. uck fordommer.. er ingen som har påstått at 240-rånere er verdens smarteste.. :D

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider