lroedal Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hvordan tar jeg av fangeren på 6n? :P Skulle montert ny leppe når jeg finner (:D), samt montert gitteret i midta bedre! Kanskje litt annet også, om jeg finner på det ;) Så kunne tenkt meg en liten how-to... :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreland Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Vet det er lenge siden, men fant du ut av det? sliter nemlig med samme greia nå i disse dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 kjempe lett, du må av med skruene på toppen under grillen, og i tillegg finner du noen her og der bak gitterene, de er lette å se om man bare ser nøye etter. Om jeg ikke tar helt feil var det 2 eller 3 skruer også i hjulbuen. Tror du må av med grøftelysene også om du har dette. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreland Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 flott, takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg