Gå til innhold

Melde kmstand til If... ?

Ranger emnet

EyeLid

Anbefalte innlegg

På mine forsikringer har eg aldri gitt opp noe kmstand fra år til år. Det har bare gått videre og videre. Det står i polisen hvor langt DE regner med eg har kjørt, der de tar utgangspunkt i hvos langt eg har forsikret bilen min for...

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting angående km.stand.

om man setter den på f.eks 8000, og kjører 14000, og man er i en eller annen ulykke. Er det du som får svi og må betale alt da? Bare ansvar som gjelder da?

Du vil slite, betal de ekstra få hundrelappene det koster og kjør vidre TRYKT!

Prøv å krasj med en forsikring som ikke gjelder alikevel, og den andre blir invalid som 20 åring. Det vil koste DEG dyrt.

Eller spar noen hundrelapper og gi F og kom tilbake her med en klage tråd på at forsikringsselskapene er noe dritt.

:ratatatat

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting angående km.stand.

om man setter den på f.eks 8000, og kjører 14000, og man er i en eller annen ulykke. Er det du som får svi og må betale alt da? Bare ansvar som gjelder da?

Kaskoen gjelder, men du får avkorting i forsikringssummen.

Jeg ble trekt en 10-12 tusen da jeg vraka en bil for noen år siden. Hadde vel kjørt 2000 km over avtalt kjørelengde.

I papirene het det val at avkorting skal stå i samsvar med pris for oppgradering av kjørelengde, men det gjorde det ikke.

Krangla som fan med de, men til ingen nytte.

Skal sies at prisforskjellen på 8000 og 12000 km på 850en min var på ca 500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider