Gå til innhold

gatebil 14-15 sept.

Ranger emnet

Porsche 944T

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonus Racing

Boxer:Mulig det.Men det er kun lov med e merkede dekk og da kan trans amen ikke bruke sine for di er det bare dot merke på og rudskogen asfalten suger med tanke på feste. Han klarer aldri verden og kjøre på 7.2sek med det dårlige feste som er der.Bobla kjørte fra trans amen på Rudskogen og jeg kjørte fra bobla også på samme sted.Men håper for min del at det er lo med nos der i år og at klassindelinga vil bli mer rettferdig en den inndelinga som har vært før og som er helt bak mål(EKs Golf VR6fwd kommer sammens Audi s3quattro pga kubikken.)Håper dem følger Bladet bilsport sine regler da dette vil bli mest rettferdig.4hjulstrekkere mot 4hjulstrekkere,v8 mot v8 fwd mot fwd osv.Enig Boxer?

jeg er værtfall ening ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet værtfall hvem som ikke vinner !!! Det er MEG ! jeg hadde tenkt meg utpå med min lille Nissan 100nx bare for og ha det morro :rolleyes: !!! jeg kommer nok til og bli tatt med en runde eller 2 men det DRITER jeg i ! jeg skal ha det gøy og hvem vet hva jeg kan få til med den lille Gokarten min !?!?! jeg tror dette burde være instillingen til flere her på forumet. hva man kan gjøre selv.. ikke hva alle andre kan !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boxer:Du må jo ikke glemme hvor det var.Er som og kjøre på is på rudskogen med dem dekkene.Tru meg.Så du ikke åssen han spant da? Bobla kjørte ca 7.5 på ford treffet og var minst en billenge før i mål.Men for han lov til og bruke andre dekkene sine blir han lei og ta.Men selv en lada med 50hk kan vinne over meg.Her er det først i mål som gjelder og ikke tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider