Gå til innhold

Svenskehistorie.. (gøøøh)

Ranger emnet

TurboKnut

Anbefalte innlegg

Dere har kanskje hørt den før, men jeg poster den for det...

Det er mye man opplever når man drar til Sverige.

Fem nordmenn i en Audi Quattro ble stoppet av polisen på den svenske siden av Svinesund. Bertil, som var dagens politimann, stopper dem og sier:

"Det är förbjudet att ha fem personer i en Quattro, Quattro betyder "FYRA".

"Quattro er jo bare bilmodellen," svarer nordmannen oppgitt. "Se her er vognkortet, det står at bilen er sertifisert for fem."

"Hå, ta inte den," svarer Bertil "Quattro betyder fyra. Du har fem i

bilen och bryter därmed lagen."

Nordmannen svarer sint, "Din idiot! Få sjefen din hit, jeg vil snakke med en mer intelligent person!"

"Tyvärr," svarer Bertil, "Göran er upptagen med två personer i en Fiat Uno"

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, vi mobber svensker.. men hvem er det som er den store idioten ? Det er vi som lever i dette landet og godtar dette regjering spillet...men nok om det...

Men om eg blir stoppet av polti skal eg huske å dra en slik, Øh er det lov for den bilen å ha 5stk i det er jo quatro ?

eller men rx-7 er det bare 5 seter i den ?

Spent på svar da....tror vel eg har drukket ny pressa sokker da men men

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

jo, vi mobber svensker.. men hvem er det som er den store idioten ? Det er vi som lever i dette landet og godtar dette regjering spillet...men nok om det...

Svenskene skjønner ikke engang at bilene er mye mer verdt enn det de selger dem for, så det sier seg selv hvem idiotene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider