Norsmurf Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Jeg har en Alinco DJ-195, og den er jeg veldig fornøyd med.. rekkevidde avhenger veldig, men den er ihvertfall myemye bedre enn med Me2You .. hadde de, brukte de vel i bilen 1 gang, før jeg fant ut hvor kjipë de var.. dårlig avstand & lydkvalitet osv... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutz Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 leser man litt på http://www.446user.co.uk på deres forum, så kan man finne en slik pmr446 radio med ekstern antenne som kan settes på biltaket. Blir fort en hel del bedre rekkevidde da, i forbindelse med at bilens karosseri fungerer som et bur for signaler. Siter .:: Knutz ::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 kjøpte noe sånne jallagreier håndholdt på clas ohlson eller biltema elns i vinter. skrekkelig dårlig kvalitet. Sliter fælt med å kommunisere mellom to biler som ligger etter hverandre. Så vi er intr. i en fastmontert radio med ekstern antenne og med en håndholdt mic/høyttaler. Trenger ikke rekke så jævla langt, et par mil duger lenge men må vere bra lydkvalitet. Pris? Kjøpe hvor? Lisens, pris? hvordan få tak i, og er det spesielle vilkår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg