Gå til innhold

Speil på Vectra B

Ranger emnet

R-Espen

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man kan bytte speila på vectra b? Altså fjerne de insektslignende speila og bytte dem til noe som er litt penere? Må vel isåfall gjøre endringer på panser også!

Og viss ikke det går, noen ideér til hvordan man kan pynte litt på dem?

Jeg personlig syns de ødelegger hele looken! :puke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene er jo det som kjennetegner Vectra B! Eneste bilen, som jeg har sett ihvertfall, som har gjennomført speil med linjer fra starten av panseret som avslutter på speilene. Andre speil vil ødelegge, spør du meg.

Men for å svare på spørsmålet ditt; ja, det finnes adaptere som passer Vectra. Og da kan du bytte speil dersom du mot all formodning bestemmer deg for det.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene er jo det som kjennetegner Vectra B! Eneste bilen, som jeg har sett ihvertfall, som har gjennomført speil med linjer fra starten av panseret som avslutter på speilene. Andre speil vil ødelegge, spør du meg.

Men for å svare på spørsmålet ditt; ja, det finnes adaptere som passer Vectra. Og da kan du bytte speil dersom du mot all formodning bestemmer deg for det.

Jeg liker vectra b bortsett i fra speilene, men det er jo selvsagt smak og behag. Kansje jeg bare burde velge en annen bil som omega som jeg faktisk liker veldig godt.. er bare veldig vansklig å finne en 2,5 som ikke er kjørt alt for langt og ikke er stasjonsvogn.. Anyone? Takker for seriøst svar ivertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider