Gå til innhold

Streetmeet under Renadagene **MANGE BILDER ER LAGT UT** 30/7

Ranger emnet

Nordby'n

Anbefalte innlegg

For to år siden hadde jeg ordnet ett "streetmeet" her på Rena.. var egentlig bare delvis ment for tull og moro for oss lokale, så sendte melding til de jeg kjente i nærheten.. men ryktene gikk, og det kom nærmere hundre (!) biler fra overalt! Raste inn over femti anmeldelser på få timer i følge politiet!

Denne gangen har jeg fått klarsignal fra alle nødvendige hold, så nå er det bare å holde på frem til klokka 23:00. Er en meeeget stor plass det blir burning og herjing på.. så mye du orker.. samt en stoor gressplen med plass til masse biler for utstilling..her er det også satt opp griller, så ta med deg pølser, brenn ei ny skive og sett kursen mot Rena (for en gangs skyld) :P

Gi gjerne beskjed her om dere tar turen! :D

streetmeet.jpg

'78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo

'85 Opel Ascona C 2.0 Turbo

'71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto

'95 Opel Omega B 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rena ligger ca 40 minutter fra hamar.. :)

Da ligger du passelig høyt over fartsgrensa hvertfall ;)

Sikt mot Elverum, så er det vel skiltet Rena derfra? Ca 25-30 min kjøring fra elverum om du ikke har tung høyrefot.

(obs.. hender det er mange "folk" der med pistol og sikter på deg-- AKA onkel blå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner 5 ja.. Bruker vel ca 2,5t ned til Rena fra Oslo, kommer jo an på trafikken, men ikke noe spesielt mer hverfall..

Maura er vel rundt nannestad det? Mange derifra som skal av gårde eller?

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider