Glema Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Har kjøpt setetrekk til Stratusen min, men har et problem. Jeg må ha av nakkestøtten for at jeg skal kunne tre på ryggtreket. Noen som vet hvordan man tar det av? Er det bare å dra det av eller må man skru opp på noe vis? Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 er en knapp ellns ved siden av hullene til nakke støtten på seteryggen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Nei det er det ikke. Det er på muttern sin Voyager men ikke på min. Så når jeg skal stille på nakkestøtten så er det bare å dra den i riktig posisjon. Derfor lurer jeg på hvordan man tar nakkestøtten av? Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Her er bilder: Her er Voyageren, den har en knapp man trykker inn for å stille på nakkestøtten. Her er Stratusen, den har ingen knapp der. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Problemet er løst:D. Var et bittelite hul, og der presset jeg en syl inn og dro opp nakkestøtten. Så nå er settetrekket på plass! Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg