Beamer Screamer Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Nå har jeg fått hull i en av lyddemperne igjen. Dette skjer omtrent hvert eneste år, og jeg er rimelig drittlei av at eksosanlegget ruster av ingenting. Forklaringen før har vært at bilen har vært brukt mye til småkjøring og det derfor dannes kondens etc som lager rust. Dette kan ikke være tilfelle denne gangen. Det siste året har jeg kjørt 50.000 med denne kjerra, og utelukkende lange turer i høy meget hastighet (på kontinentet). Det er sånn at jeg omtrent brenner en hel tank for hver gang jeg starter motoren, så kondens kan i hvert fall ikke være årsaken denne gangen. Så i år skal jeg for første gang få montert noe annet enn original-eksosanlegg. Har noen noe å anbefale, gjerne noe skikkelige rustfrie greier er jeg interessert. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hvis du drar på Eksosen ( http://www.eksosen.no ), så får du gratis prisoverslag på eksosanlegg, skreddersydd etter behov. De har GOD kvalitet på stålet sitt sammenliknet med det du kjøper andre steder. Har handlet der flere ganger, og mange anbefaler dem. Vet ikke hvordan det er originalt, men det virker jo dårlig.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 G power, Supersprint og remus er noen merker rustfrie eksosanlegg. Prisene kunne hvert mindre, men det koster å være kar. Ferrita har vel noen litt billigere alternativ i rustfritt stål med livstidsgaranti. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg