Mosk Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Hei. Noen som har peiling på hvordan jeg måler lamdaen på en 1,8 16v pl motor. 2 hvite ledninger har jeg blitt fortalt at var til varme å de er jo lette å måle men når det komme til den 1 svarte ledningen så vet jeg ikke hvordan jeg måler den?? Motoren sviver ligt uasnett hva jeg trekker ud av kontakter,altså ingen ting reagerer den på Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 mål mellom signalet (den siste ledningen) og jord. Signalet (dc) skal da variere mellom 0 og 1 volt. Hvis ikke denne motoren har 0-5v lambda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Oki tusen takk. Noen av dere som har oplevd at dår ikke er noe forskjeld om jeg tar av alle stikkene uden at det skjer noe??? Kobler fra lamda å ingen ting forsjeld å har nå nye tennplugger å regreim.toppakning å ja det meste er byttet ud å testet men sviver fortsatt som et dass,første problemet va jo at bensin pumpen min ikke ga nokk trykk sa di fleste men så justerte jeg CO så då skulle vel det funke fint fordeom den ikke gir lika mye som en K-jet pumpe Golfen min er en 88 gti me digifant 1 insprut å da er bensin pumpen noe slappere enn på gti som er 86 eller som har k-jet Til kvassere jeg stiller tenningen så sviver den litt bedre men kan jo ikke kjøre me 30 grader fortenning så vet ikke hva som er feilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Har nå målt lamdaen på den å da fikk jeg opp 0.5 volt. Problemet me at den fjusket å herja var at 2 av dysene var tette så nå går det ganske bra,men jager på tomgang hele tiden,så jeg stoppet motoren å la tenningen stå på å da merket jeg at tomgansregulatoren gikk av å på hele tiden,skal den gjøre det???? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg