Gå til innhold

Anbefaling av 15" til 35i'er som skal få mild senk?

Ranger emnet

EyeLid

Anbefalte innlegg

Kjapt; ift bilen er 1.8 90hk (wow..!) og dama bruker den endel, og pengene heller skal legges i Golfen...

Har dere noe anbefalinger til helt greie 4x100 15" felger til en

slik gammel 35i Variant? Kanskje og hatt noe hvor bakfelgene

har ~10-15mm lavere ET bak for å legge seg litt penere i

hjulbuene, og hvor selve felgen IKKE har "andehud" mellom eikene

og har en antydning til kant av noe slag (altså ikke mange-eikers

hvor eikene går helt ut i kanten) for å optisk se litt bedre ut.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker 14" stålfelg med sort navdeksel og bolthetter som finnes på Passat 32B og Golf II 13" stålfelger originalt?

Har forsåvidt et sett små originalkapsler til 35i på vei (skal iallefall, vet aldri med eBay.de), de vil nok piffe opp fasaden noe. Men litt usikker på om det er noe kast i felgene, for det rister enda etter bytte av skivebremser :p

Men ja, forslaget er notert! ;)

Kunne godt tenke meg et helt plain sett med 15" og skaffe meg et rimelig justerbart senkesett og få den ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg hadde 60,40 sett fra fk på gamlepassaten (91 mod 1,8 sedan)

Det var et sånn sett me dempere og fjører. jeg syns det senket for lite.. Her er bilde av den Resize%20of%20mycar.jpg

Her stod den på borbet cf med 195,50,15 dekk, såklart med orginal dekk dimm fylte den buan litt mere opp.

Ville nok kansje gått for justerbart så kan du få det akuratt som du vil (samt at disse er ikke så dyre heller hvis du feks bestiller fra polardego her på forumet..

mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilde av en VR6 sedan med FK35/40 og den var lav og fin foran, eieren måtte ta ned to hakk bak for å matche senken. Men så så jeg også en G60s med FK60/40, den var omtrent så høy som det din er der. :D

Og helt rett, det blir for høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider