geirhaak Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Hvordan kan jeg plokke av frontfangeren på 3bg ? Noen som har tips til meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinic Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Registrer deg på http://www.vagcat.com så søker du på 2851450 Her får du litt detaljerte tegninger på hvordan den sitter fast på bilen. Ellers har MD90Tech en grei forklaring i DENNE posten på hvordan man kan gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Takker for svar. Da har jeg fått av fangeren. :) Og er klar til og begynne og montere den nye JE Design frontn :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Bilder av ferdig montert da, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Bilder av ferdig montert da, Her er bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Ble ok den da, samme lyktene så eg har også jo, bare eg har de i mørke,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Ble ok den da, samme lyktene så eg har også jo, bare eg har de i mørke,, Ble ikke så domt.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 De fire lyktene du har montert inn på midten under grillen - hvor er de kjøpt og hvor mye måtte du ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 De fire lyktene du har montert inn på midten under grillen - hvor er de kjøpt og hvor mye måtte du ut med? Ingen aning. De var montert når jeg kjøpte bilen. Men kan prøve og finne ut. Mener bestemt at det var Hella lykter i allefall. Gi meg dagen på det så skal jeg se om jeg får tak i gammel eier. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Flott - takker og bukker! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Flott - takker og bukker! :) Da har jeg fått svar. De var kjøpt på Mekonomen. :), Glemte og spørre va de kostet :P (Hukommelse som en gullfisk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg