suoermann Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Har kjøpt meg ny 850 nå og har derfor noen spørsmål.. 1. Får man 2.3liter turbo uten at det er t5 motor? min er importert er det derfor den ikke heter t5 på papiret? er 225hk i vognkortet. 2. er det noen som veit hvrdan man bytter støtdemperfestet bak? mye jobb? 3. kommer flere spørsmål når di dukker opp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 1. Den eneste 2,3 literen er T5 motoren ja. De andre er enten 2, eller 2,5 litere men ingen av de heter T5, og er heller ikke 225Hk. 2. Det er ganske enkelt. Må vel vippe frem setene, og ta av noen matter/deksel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogbaron Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Da regner jeg med at du har en tidlig utgave? Trur de første het bare Turbo så bytta de etterhvert til T5. Siter Volvo 850 T5 stv (bruksbil) Volvo 740 GLE (vet ikke helt ka-bil) Toyota Hulix D4D SR5 (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 jeg har en 95 modell.. det jeg har hørt er at i utlandet så hetter ikke den bilen t5.. men men er det samme jeg har fått meg billig bil for selgeren trudde det var en 2.4 turbo bare.. så ga bare 65tusen for den... demperne var utrulig lettvindt og bytte når man fant ut hvordan man skal gjøre det, hehe.. eneste er at når jeg bytta demperne så sank rævva ned, noen som har forslag på hvorfor? var gassdempere på den og jeg satt på gassdempere igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogbaron Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Har du kanskje nivåregulering?? det har jeg, å min henger å litt på ræva. ekke nå pent... Siter Volvo 850 T5 stv (bruksbil) Volvo 740 GLE (vet ikke helt ka-bil) Toyota Hulix D4D SR5 (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogbaron Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 har forresten en 95 mod jeg å men ga bare 55 000,- fær den. Siter Volvo 850 T5 stv (bruksbil) Volvo 740 GLE (vet ikke helt ka-bil) Toyota Hulix D4D SR5 (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 brå titta gjennom finn og auto db nå og det er bare 2-3 stk som liggger under 100k.. hmm trur ikke jeg har nivåregulering.. demperne jeg tok av var helt vanlige dempere, men di var en god det tykkere enn di jeg satt på sa er kanskje noe der. + at fjørene sikkert ikke er veldig svive lenger heller.. blir et senkesett når jeg finner et som senker litt mer forran enn bak.. takker for svar:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg