funkjoy Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Jeg har byttet ut alt av bærearmer på min passat. Men når jeg kjører over små dumpler kommer det en liten dunke lyd. Jeg hører den lyden bedre med lavprofil dekk. Er samme lyden som om det skulle vært slærk i en av de øverste bærearmene. Men skulle jo ikke tru at det er slærk når det er splitter nytt. Har dobbelstjekka alt av bolter osv. Alt sitter som det skal. Kan det være noe annet? Skifta også fjører, bremseskiver og klosser både bak og foran. Etter jeg hadde gjort detta lyser abs lampa mi i bilen. Åssen får man fiska på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Kan være støtdemperne,dårlig foring eller noe av den slag.. Grunnet til at ABS lampa lyser,er fordi det er brudd i en sensor..Gå over alle ledninger som er koblet til bremse kaliper..Kan være brudd i noen av de,eller så er det bare en føler som sitter feil..Du for sjekke det ut.. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 takk for svar. det skal sjekkes ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg