villejan Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 det finnes jo andre alternativ enn kd, kn, max-flow. Du har jo disse "sopp" filterene som finnes.. det er skum gummi med metall utenpå... Vet ikke hvordan det er med disse. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 King Dragon er bra filtre det... Sånn effekt messig så flower de hvertfall bra! (Martin brukte kd på Opelen). Men hvordan de er til gatebruk vet jeg ikke. Det som er litt skummelt med skumgummi filtre er om det slår tilbake flammer, for kan de smelte og gøgga blir dratt inn i dyser og faenskap!!!! Det skjedde hvertfall med meg da jeg brukte Pipercross på en 2l ohc, med rollertopp og GEMS sprut. Hvorfor ikke lage en "ny" luftfilter boks rundt f.eks et kn filter eller noe annet? Da vil du jo skjerme for mye dritt... Bare hver forsikteg med for mye olje på filteret. Det holder lenge med et par dusj .... Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg