Opel-guy Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Vel det ble så jeg måtte handle meg en bruksbil ettersom vectran ikke har skilter og jeg ikke vet når det blir.. Det er en veldig strøken Kadett D 1980 mod. som bare har rusla 149000km. Kjøpte den for 8500,- som jeg synes er en meget grei pris :) fikk med veldig bra dekk både sommer og vinter. Bilen fungerer helt utmerket og er nesten helt fri for rust. bare litt overflate på underside av panser og bakluke. Det finnes ikke rust ellers på bilen.. Ser ut som en ny bil under.. Jeg bare slenger ut en hau med bilder jeg :) Kommer nok til å skje ting med denne også.. Først blir det skamsenk og breie 14" felger.. så får vi se.. Noe av det småtteriet som har blitt gjort til nå.. Tok noe overflate rust som var ved fester ved bakfanger.. pussa ned til bart metall hadde på butinox, rustbeskytter grunning og tectyl.. har blitt lakkert i bilens farge etter dette men det har jeg ikke bilde av.. Her ser dere hvor forskjell det er etter vasking og gnikking håper dere ser på hvilket sider jeg har gjort det :P Slik ser bagasjen ut under mattene.. Her skal det også bli vasket og shina etterhvert.. Her er dama i gang med litt gnikking. Så fikk jeg en artig ide. hvorfor ikke prøve en av felga fra vectran på kadetten? :D slik ble det seende ut.. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Pent :) Ærlig talt så hadde jeg gått for de gode gamle orginalfelgene på den.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 neida var skamfete vektra felga på den.. sleng på hvite blink og da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hehe det blir skamsenk, hviteblink, hvite sideblinkere og breie 14" felger i starten hvertfall ettersom penga kommer inn ;) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 jeg stemmer for dassrull felger og skam senk, nydlig bil :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ah,hadde en sånn for noe år siden jeg også..med samme type bakluke:) Så ut til å være så godt som rustfri og rak i karossen også. Tror planen din blir bra.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Vectra felgane va jo raoe pao dan dao!!! Men, du bør setta pao skjermbreddare dao ;-D Besten hadde ein sånn ein før, men den er vel sikkert spiker nå... Lykke til vidare!!! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Gå for noe breie 14" og skam senk ja ;) selv om jeg ikke liker opel(hater det :P) så skal jeg følge med på den her,gjør det du sier å du får en tøff bil :) Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hva betyr det her -> "raoe pao dan dao!!!", er det thai?.... noen som kan oversette til norsk?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Det betyr vell, rå på den da tror jeg Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Det betyr vell, rå på den da tror jeg Blink! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 okay, hehehe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 4x100 på den? isåfall har jeg felger til deg;D 13x8" ats classic med 175.50 gummi på.. kjørt 200 meter med.. :* Se golf tråen min for bilder.. send pm om du vil kjøpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Fin dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg