roy2000 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Hei. Nå har jeg et lite spørsmål jeg håper noen her kan svare på, eller har hørt om. Hvis jeg har en bil på meg, og får en f.eks Mr.X som medeier, kan da jeg trekke meg ut og flytte bilen over på han som ny eier uten omregavgift? Han står jo i vognkortet som medeier, og er registrert? Mvh:ratatatat Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Så lenge det ikke er fri omreg på bilen å må du betale omreg avgift. Jeg stod som hovedeier på en bil og faren min som medeier, jeg måtte betale omreg for å få bare meg som hovedeier. Også selvom vi eier et firma sammen. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy2000 Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Så lenge det ikke er fri omreg på bilen å må du betale omreg avgift.Jeg stod som hovedeier på en bil og faren min som medeier, jeg måtte betale omreg for å få bare meg som hovedeier. Også selvom vi eier et firma sammen. Hei. Lette litt om akkurat det, og her er litt info ang.omreg: http://toll.no/upload/aarsrundskriv/2008omregistreringsavgift.pdf Men det jeg tenker på i mitt tilfelle går vel under eierskifte, så derfor blir det omreg.avgift.. Skal sjekke dette nærmere opp, og komme tilbake med svar:) Mvh Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg