Senshi Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Men jeg vil tro du kan få en original bakre bremse kaliper hos forhandler til en fornuftig pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hmmmm.... Fornuftig og fornuftig. Kommer på nærmere 3000 kr for ene kalipteren! Vist en ikke får deler i utlandet til en MINI så er det noe som er galt, sikker på at jeg skulle klart å funnet klipset som holder dynamoledningen til braketten på en fiat Ducato (afganistan only) på nettet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hmmmm.... Fornuftig og fornuftig. Kommer på nærmere 3000 kr for ene kalipteren! Vist en ikke får deler i utlandet til en MINI så er det noe som er galt, sikker på at jeg skulle klart å funnet klipset som holder dynamoledningen til braketten på en fiat Ducato (afganistan only) på nettet! Det er mange av sidene som er listet opp som har delen du leter etter, bare å velge og vrake. Virker som den ligger på rundt 300$ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Kan du komme med en direktelink? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hmmmm.... Fornuftig og fornuftig. Kommer på nærmere 3000 kr for ene kalipteren! Huh? 3000 spenn for en kaliper? Høres jo helt sykt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Sjekk denne siden du Mads: http://www.minicarparts.net/ProductList.cfm?vehicle=All&category=BRAKES&Search=&PartNumber= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Kan du komme med en direktelink? Har allerede postet det tidligere i tråden: De har den hos Pelicanparts, du finner den sikkert på flere av sidene det har vært linket til ogsåhttp://www.pelicanparts.com/cgi-bin/ksearch/pel_search.cgi?please_wait=N&forumid=&threadid=&command=DWsearch&description=34216757247&I1.x=0&I1.y=0&FILTER_Y002=ON&FILTER_TECH=ON&FILTER_SUPP=ON&FILTER_ACCE=ON&FILTER_CARE=ON&FILTER_STUF=ON&FILTER_PERF=ON&FILTER_MISC=ON&FILTER_GADG=ON&FILTER_TOOL=ON Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Siden jeg linka til var hele 10 USD billigere :op: Og den er "in stock". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Sport Brake Retrofit Kit John Cooper Works Package koster den inne $1084.50. Så da er jo det rett å slett like greit, neida, finner det meste inne på den siden. virket som ok priser der. men for å være ærlig så finner jeg ikke vanlige calipere uten farge der inne Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Var det disse du ikke fant? http://www.minicarparts.net/Parts/34_21_6_763_729.cfm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 neida den der fant eg, va på en av de andre sidene, husker ikke hvilken, gikk litt vilt for seg på jobben før i dag :) Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg