ruti Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hei er det noen som vet om det går an å skifte skjermer,panser lykter, grill og spoiler på en 05 mod til nye typen front. Håper noen vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeld Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hei er det noen som vet om det går an å skifte skjermer,panser lykter, grill og spoiler på en 05 mod til nye typen front. Håper noen vet Hej Rutiz. Nej det går ikke, idet der skal ændres på hele rammen i fronten, og slutter TUV (typegodkendelsen). Siter http://touran-venner.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoaarmo Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 det går, en du må også bytte frontseksjon, innerskjermtuppe og frontbjelke mener jeg. vurderer å gjøre det på bilen min å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei, det er en på Norskbildelesenter som har bygget om en 2004 til 2009 mener jeg det er, den er hvit og sykt pen... :) hør med han, så får du nok litt tips :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg