clone baby Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Tape-R jo nemlig fordi jeg ikke gidder å holde vakt på denne tråden ut uken for å se om det kommer nye poster. dermed er det lettere med PM for da får jeg beskjed direkte.. Såpass? oki da. Men da får han pm'e deg og legge det ut her da :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Mobeck Tekniske i Trondheim coater alt som er....inni,utapå,bak,under.. :D Både termisk og "slipper" (molybdencoating= glatt)-coating... http://www.mobeck.com/mt/index.asp Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by nismo_power Hva kan jeg gjøre for å forhindre at grenrøret mitt skal sprekke? Kan jeg behandle det med noe, for å tåle høyere varme? Det er laget av vanlig svart stål.. Grunnen til at disse sprekker er som oftest følge av dette: - Feil materialer - Feil produksjon - Feil konstruksjon Løsningen du snakker om er som å pisse seg varm o.s.v.. Finn en kjent produsent som produserer disse i stabl.rustfri.. Det du har egner seg tydeligvis best til lysestake.. (under oppsyn virker det som) ;) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Eller,så kan du skaffe deg bend i SS 2337-kvalitet,som er titan-legert....lett å jobbe med,og trenger borti 1150 grader for å takke for seg...og grille et nytt selv. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deluxe1300 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hva med å krysse av på: Email Notification: emails sent to you whenever someone replies. under "options" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by deluxe1300 hva med å krysse av på: Email Notification: emails sent to you whenever someone replies. under "options" Meg?:confused: :confused: har da gjort det jeg....?? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Turboed1 Meg?:confused: :confused: har da gjort det jeg....?? Den var til Tape-R Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Gran Den var til Tape-R Ahhh...ok,da så....skjønte ikke bæret.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Sverre Kahrs i Oslo kan ordne med keramisk behandling av både det ene og det andre;) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.