steinar Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Vet ikke om den har vært oppe før men dette blir mitt neste stuebord :-) http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/3.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 dette hadde vert noe, vet ikke om dama har samme mening men,,, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg synes jeg hører det når det skal gjøres om i stua (igjen...): "Knut, kan du sette bordet hit bort..... hmmm, neeeeei, jeg tror vi heller setter det i det hjørnet der......- eller kanskje om vi setter sofaen der, og bordet her i steden - prøv det...." Nei, takke meg til det bordet vi har... (men det var tøfft det der...) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by TurboKnut Jeg synes jeg hører det når det skal gjøres om i stua (igjen...): "Knut, kan du sette bordet hit bort..... hmmm, neeeeei, jeg tror vi heller setter det i det hjørnet der......- eller kanskje om vi setter sofaen der, og bordet her i steden - prøv det...." Nei, takke meg til det bordet vi har... (men det var tøfft det der...) For ikke å snakke om den nye parketten du må kjøpe etter å ha dratt det hit og dit pluss litt til... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 det får bli unkars bordet det der..hehe.. da er man hvertfall sikkra for at det står på en og samme plass fram til man flytter eller får kone og barn..hehe noen som vet hvor man får tak i et sånt?? eller om det finnes noen meg gode nok kunnskaper til å mekke et sånt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Kult bord da! Noen som har peiling på hvor stor den motoren kan være? Stemplene så jo ville ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 kan jo og gå for et sånt :) http://fun.from.hell.pl/2003-05-12.9999/ikeatisc.jpg Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Børnerud'n kan jo og gå for et sånt :) http://fun.from.hell.pl/2003-05-12.9999/ikeatisc.jpg sant nok..men trur jeg går får blokka jeg azza!! trur den står litt mere i ro..og den kan ikke klage etter å ha stått på samme plass i 3 mnd.. det trur jeg dama gjør..hehe men å hatt et sånt for en kveld hadde ikke skada.. eneste gangen jeg hadde vurdert å ta med bordet til sengs..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 med et slikt stuebord så må man jo ha en skikkelig dass oxo Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Dasslokk i karbon er det ikke alle som har!!! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hahhahahha Pent dasslokk det thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Børnerud'n kan jo og gå for et sånt :) http://fun.from.hell.pl/2003-05-12.9999/ikeatisc.jpg IKEA møbler mangler bestandig et eller annet. Ville ikke turt satse på et slikt et. Har hørt at mange har opplevd å få slike med løse skruer eller andre mangler. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 bordet tror jeg kunne vært et problem, men dasslokket var jo bare rått da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by pahf bordet tror jeg kunne vært et problem, men dasslokket var jo bare rått da. Lurer på om det finnes slike IKEA dasslokk også... lol ånei .. vil ikke tenke tanken engang .. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by steinar Vet ikke om den har vært oppe før men dette blir mitt neste stuebord :-) http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/3.html Denna hadde jeg sansen for ja....:D Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg