steffen89 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 den røde er ganske fin egentlig da. bare skiftet noen deler så. feks fanger, panser, grill, speil, baklykter, visker ;) hehe den gikk i Brumunddal for en del år tilbake ;) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 den røde er ganske fin egentlig da. bare skiftet noen deler så. feks fanger, panser, grill, speil, baklykter, visker ;) hehe den gikk i Brumunddal for en del år tilbake ;) ... Fjerne cat-killer, sotfilmen og lakkere lister og detaljer svarte slik de skal være;) At det var en norsk bil visste jeg ikke:P Var bare et tilfeldig eksempel:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 joa;p gamle kenth på forumet sin detta:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Skjer det noe her? Virker dødt ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 sikkert dødt siden tråden er 3,5år gammel ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Nice! vekke oppe en tråd som er like gammel som siden jeg bygget min mk2 :p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg