Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo takk, har vært ute nå, men må ha litt guidance

jeg vet jo ikke åssen denna skal stå og trenger bilder av ferdig montert resirk.

Håper johanzen svarer:)

legger ut bilde av åssen min ser ut nå

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er om det er kun denna svarte øverste som skal byttes, og på forge ventilen er det en liten nippel øverst, hva skal der?

hehe, beklager hvis dumme spm:D

03032009300.jpg03032009301.jpg

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er om det er kun denna svarte øverste som skal byttes, og på forge ventilen er det en liten nippel øverst, hva skal der?

hehe, beklager hvis dumme spm:D

03032009300.jpg03032009301.jpg

 

er ikke denne nei. har såvet til nå men skal ut å ta bilder så skal prøve å snike kamera nedi motorrommet å knipse noen bilder

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke denne nei. har såvet til nå men skal ut å ta bilder så skal prøve å snike kamera nedi motorrommet å knipse noen bilder

 

okok, for det går jo slange til denna fra innsuget, og tilbake til luftinntak lissom:)

 

veeeldig takknemlig for bilder:):D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok, for det går jo slange til denna fra innsuget, og tilbake til luftinntak lissom:)

 

veeeldig takknemlig for bilder:):D

 

gi meg 10-15 minutter så skal jeg ha greid å fått på meg noen klær, ut å tatt noen bilder,( skal ta bilder av bilen med kamei grill vs orginal med det samme skjøner duh) kommet meg inn å lagt de inn på pc'n;)

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi meg 10-15 minutter så skal jeg ha greid å fått på meg noen klær, ut å tatt noen bilder,( skal ta bilder av bilen med kamei grill vs orginal med det samme skjøner duh) kommet meg inn å lagt de inn på pc'n;)

 

great :D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hvertfall fastslått at jeg er helt på tryne med å bytte denne resirken, men med flott hjelp av johanzen nå, så er jeg på sporet:)

så da slutter vi å tru på mekanikera på møller:)

burde skjønt selv at den ikke ligger der jeg har tatt bilde, var derfor jeg stussa så jævli:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk:)

hehe, men da må jeg nok en gang vente til i morra siden lyset er så godt som borte, og jeg hakke no arb lys.

men i morra, da skal det jaggu skje:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk:)

hehe, men da må jeg nok en gang vente til i morra siden lyset er så godt som borte, og jeg hakke no arb lys.

men i morra, da skal det jaggu skje:D

 

stikk å kjøp deg ny arbeidslampe:P

her er det lyst enda:P:P:D

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk å kjøp deg ny arbeidslampe:P

her er det lyst enda:P:P:D

 

ja det tror jeg nok muligens jeg gjør i kveld etter middag:)

er lyst enda her oxo, men forsvinner og blir skumt før jeg rekker å bli ferdig:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumpventil???

Hvor??

hakke det jeg, har RESIRK.

Føkk deg a.... grunnen til at jeg var på villspor er fordi MØLLER(du vet, dem som driver å skrur audi innpå sånne verksteder) sa det var der. Jeg VISSTE egentlig at denna skulle sitte på luftinntak, men ble "thrown of" av møllermekaniker.

 

Så klatre tilbake opp i din egen verden og hold kjeft...

 

Du har vel aldri i ditt liv tatt feil?

 

Man ekke kar hvis man ikke klarer innrømme sine feil... tosk

 

liker ditt svar til dette utsagne;)

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår