Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet

Mr_Q

Anbefalte innlegg

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, leit opptatt av kvinnelige understell dere og;)

Har fått testa hvor utrolig nice det er med quattro i dag.

Kjørte i venstrefila på e18 i dag og bånna pedalen på 3. gir, og det er jaggu første gangen jeg har vært sidelengs på e18:)

Var jo masse sørpe der, så generelt skummelt og kjøre med tanke på raringer i 150km/t.

Men vel hjemme så er det jo seff en ubrøyta vei som er gått i oppløsning og bare gjennomslag.

Kødder ikke når jeg sier 20cm sørpe og drit.

Men fy søren som denna quattroen mater seg framover.

Herregud så digg:)

Og slår man av esp så får man hvertfall flytta sørpa:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er time bestilt hos Autospesialisten til den 25. mars.

Skal inn og bytte olje,kjølevæske og bremseveske.

Og dem bytter da samtidig den ventilen min:)

Jeg har faktisk prøvd flere ganger på og bytte den, men jeg får rett og slett ikke begge hender ned der, jeg klarer det ikke så jeg slutter å prøve før det flipper for meg og ødelegger noe:)

Og jeg gidder ikke ta ned fronten for å bytte liksom, men dem gjør det samtidig på servicen, så da er det greit:)

gleder meg:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er time bestilt hos Autospesialisten til den 25. mars.

Skal inn og bytte olje,kjølevæske og bremseveske.

Og dem bytter da samtidig den ventilen min:)

Jeg har faktisk prøvd flere ganger på og bytte den, men jeg får rett og slett ikke begge hender ned der, jeg klarer det ikke så jeg slutter å prøve før det flipper for meg og ødelegger noe:)

Og jeg gidder ikke ta ned fronten for å bytte liksom, men dem gjør det samtidig på servicen, så da er det greit:)

gleder meg:)

gjør et siste forsøk med å få bilen litt opp i lufta å ta ned dekselet under motoren:P

gjorde det sist torsdag, gjorde det ifra under bilen, tok 15 minutter istede for 1,5 timer:P

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør et siste forsøk med å få bilen litt opp i lufta å ta ned dekselet under motoren:P

gjorde det sist torsdag, gjorde det ifra under bilen, tok 15 minutter istede for 1,5 timer:P

Jepp skal gjøre det før den timen, må bare finna meg en bukk:)

Men jeg trur oxo det er det beste, så mye lettere ut hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal gjøre det før den timen, må bare finna meg en bukk:)

Men jeg trur oxo det er det beste, så mye lettere ut hvertfall:)

kan love deg det er mye lettere, jeg jekka ikke opp bilen en gang, var vel å merke av med fanger! men får du bilen opp i høyden så blir det simpel sak:D

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider