Gå til innhold

Rat style Jetta på setermoen

Ranger emnet

dopey

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Hei holder til på setermoen og kom over denne jettaen parkert utenfor leiren. noen såm vet nå om den??

Bilder

?action=view&current=21072008.jpg

21072008001.jpg

21072008002.jpg

21072008.jpg

likte dnna ganske godt æj :happyhappy:

Ja jeg vet hvem den er sin, den hører hjemme på vollan (nordkjosbotn).

Den var sølvfarga før jeg og han som eier den lakka og slipte den, trur vi brukte 6 timer på den.

Det er godt mulig at den blir senka 80mm om eieren får lånt seg senkesett. Det er bare en "kjøre til militære driter" så den blir sikkert høggd etter militæret. Det røret på takgrinda er byttet ut med et gammelt castrol oljefat, og undertegnede har laget girstang-forlenger som gjør at girkula er oppe i annsiktshøyde.

Kostnaden på lakkinga kom på 600kr for 8 spraybokser på biltema....

Mvh

Mathias Mellum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er nok min bil det er lagt ut bilder her, morsomt at den er lagt ut på bilforumet, hadde mye moro med Mattis den kvelden vi kjeda oss og "herpa" gammel jettan til bestefadern.

Største peset med hele greia var nedpussinga av panseret, brukte ca 3-4 timer med lynxf!tte. Er bare en morsom bil som vi fiksa ut ifra en skisse vi hadde liggende over ideer vi hadde lyst å realisere, budsjetts rat'n min vekker nok oppsikt, nakkevrenger uten like :)

P190708_1807.jpg

P190708_183403-1.jpg

P190708_2322.jpg

P200708_182402.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Geviret og den ene 1000meteren var rått..! :D

Hvorfor det røret forresten..? :p

Det røret var der midlertidig da vi fiksa storpotta bak, alle spurte; hva er det røret på taket og hvorfor har du det der? Så jeg lot det være bare på faenskap, er som nevnt lenger oppe i tråden bytta ut med et gammelt, delvis rustent Castrol oljefat :D

Akkurat nå står den nedstrippa for reingevir, ekstralys og andre "ulovligheter" da jeg skal prøøøve å få den EU godkjent så man kan ha den en stund til, går den gjennom skal jeg prøve å få tak i et 80mms senkesett fra en kjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Så blir den hugget etter endt tjeneste?? eller er du intereser i å selge den vidre til en fæn?? må få ut bilder med bilen og senk på da. ;D

Blir nok ikke hugget med det første nei. Har nettopp fått den EU-godkjent så den er god for 2 år til ;)

Bytta olje og filter, luftfilter, plugger, toppakningen, indre endeledd høyre side++

Senkesettet har TÜV papirer og skal ikke være noe problem å få godkjent i vognkortet om man vil det, skal ta den på forstillingskontroll når jeg får tid.

Er muligens interessert i å selge bilen, så om noen er interesert så er det bare å skrive her eller sende meg en PM så kan vi prates nærmere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...